α)Το καθηκοντολόγιο όπως έχει ήδη αναφερθεί ειναι ελλιπές με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση και ανισότητα ανάμεσα στους εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες.
β)Ειναι επιτακτική η ανάγκη να αναπροσαρμοστούν τα τυπικά προσόντα πρόσληψης. Μεχρι κ τη σχολική χρονιά 2013-2014 προσλαμβάνονταν κ απόφοιτοι λυκείου με κατεύθυνση βρεφονηπιοκομιας χωρίς εξειδίκευση στην ειδική αγωγή τη στιγμή που οι απόφοιτοι των ΙΕΚ με κατεύθυνση ημερήσιας φροντιδας παιδιων με ειδικές ανάγκες εντασσονταν στον ιδιο πινακα χωρις προτεραιότητα.
γ)Να μην ενταχθεί ξανά η ειδικότητα ΕΒΠ στα κοινωφελή προγράμματα εργασίας του ΟΑΕΔ καθως ευτελιζεται ο ρόλος του εργαζόμενου. Οι προσλήψεις να γινονται μόνο μεσω του πινακα αναπληρωτών του Υπουργείου Παιδείας.
α)Το καθηκοντολόγιο όπως έχει ήδη αναφερθεί ειναι ελλιπές με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση και ανισότητα ανάμεσα στους εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες. β)Ειναι επιτακτική η ανάγκη να αναπροσαρμοστούν τα τυπικά προσόντα πρόσληψης. Μεχρι κ τη σχολική χρονιά 2013-2014 προσλαμβάνονταν κ απόφοιτοι λυκείου με κατεύθυνση βρεφονηπιοκομιας χωρίς εξειδίκευση στην ειδική αγωγή τη στιγμή που οι απόφοιτοι των ΙΕΚ με κατεύθυνση ημερήσιας φροντιδας παιδιων με ειδικές ανάγκες εντασσονταν στον ιδιο πινακα χωρις προτεραιότητα. γ)Να μην ενταχθεί ξανά η ειδικότητα ΕΒΠ στα κοινωφελή προγράμματα εργασίας του ΟΑΕΔ καθως ευτελιζεται ο ρόλος του εργαζόμενου. Οι προσλήψεις να γινονται μόνο μεσω του πινακα αναπληρωτών του Υπουργείου Παιδείας.