Κε Υπουργέ. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71/61 είναι απόφοιτοι τμημάτων τα οποία χορηγούν:
1) πτυχίο ειδικής αγωγής με διάρκεια σπουδών 8 εξαμήνων ή 4 έτη
2)πτυχίο με κατεύθυνση την Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (με διάρκεια σπουδών 8 εξάμηνα ή 4 έτη από τα οποία τα 6 εξάμηνα ή 3 έτη (κατεύθυνση)αφορούν στην Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 11.01 είναι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ με διάρκεια σπουδών 8 εξαμήνων η 4 έτη από τα οποία τα 2 εξάμηνα ή 1 έτος αφορά στην ειδική φυσική αγωγή.
Με ποια λογική ο νομοθέτης θεωρεί ότι το πτυχίο ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα 2 εξαμήνων παρέχει πτυχίο με κατεύθυνση την ειδική φυσική αγωγή έτσι ώστε να αποκλείονται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών στην ειδική φυσική αγωγή (με διάρκεια σπουδών 4 και 6 εξαμήνων αντίστοιχα) από τον κλάδο ΠΕ11.01; Προτείνω είτε ο κλάδος ΠΕ 11.01 να συμπεριλαμβάνει τους κατόχους μεταπτυχιακών σπουδών είτε να ενταχθεί στους κλάδους (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΥΣΗ θα είναι η θεσμοθέτηση μοριοδότησης που να διορθώνει την αδικία στους κατόχους μεταπτυχιακών όλων των κλάδων ΠΕ11, ΠΕ70 και ΠΕ 60.
Κε Υπουργέ. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71/61 είναι απόφοιτοι τμημάτων τα οποία χορηγούν: 1) πτυχίο ειδικής αγωγής με διάρκεια σπουδών 8 εξαμήνων ή 4 έτη 2)πτυχίο με κατεύθυνση την Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (με διάρκεια σπουδών 8 εξάμηνα ή 4 έτη από τα οποία τα 6 εξάμηνα ή 3 έτη (κατεύθυνση)αφορούν στην Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 11.01 είναι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ με διάρκεια σπουδών 8 εξαμήνων η 4 έτη από τα οποία τα 2 εξάμηνα ή 1 έτος αφορά στην ειδική φυσική αγωγή. Με ποια λογική ο νομοθέτης θεωρεί ότι το πτυχίο ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα 2 εξαμήνων παρέχει πτυχίο με κατεύθυνση την ειδική φυσική αγωγή έτσι ώστε να αποκλείονται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών στην ειδική φυσική αγωγή (με διάρκεια σπουδών 4 και 6 εξαμήνων αντίστοιχα) από τον κλάδο ΠΕ11.01; Προτείνω είτε ο κλάδος ΠΕ 11.01 να συμπεριλαμβάνει τους κατόχους μεταπτυχιακών σπουδών είτε να ενταχθεί στους κλάδους (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΥΣΗ θα είναι η θεσμοθέτηση μοριοδότησης που να διορθώνει την αδικία στους κατόχους μεταπτυχιακών όλων των κλάδων ΠΕ11, ΠΕ70 και ΠΕ 60.