Οι αισθητηριακές διαταραχές της ακοής (δηλαδή η απώλεια ακοής ή η βαρηκοία) θα πρέπει να πιστοποιούνται από τον ιατρό που έχει πραγματοποιήσει τις απαραίτητες ακουολογικές εξετάσεις.
Ειδικά για τις βαρηκοίες ΔΕΝ υπάρχει κανένα επιστημονικό δεδομένο της τελευταίας δεκαετίας που να συνδέει τα πραγματικά προβλήματα και τις δυσκολίες των παιδιών με το ποσοστό αναπηρίας (http://www.asha.org/policy/RP1981-00022/#sec1.4) που υπολογίζουν τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας.
Αντίθετα υπάρχουν πλέον επιστημονικά δεδομένα (http://pediatrics.aappublications.org/content/74/2/206.short)
http://journals.lww.com/earhearing/Abstract/1986/02000/Auditory_Performance_of_Children_with_Unilateral.5.aspx
http://archotol.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=647448
που αναδεικνύουν την αυξημένη σχολική αποτυχία σε παιδιά ακόμα και με μικρού βαθμού απώλεια ακοής στο ένα μόνο αυτί, όταν το άλλο αυτί παρουσιάζει φυσιολογική ακοή.
Οι αισθητηριακές διαταραχές της ακοής (δηλαδή η απώλεια ακοής ή η βαρηκοία) θα πρέπει να πιστοποιούνται από τον ιατρό που έχει πραγματοποιήσει τις απαραίτητες ακουολογικές εξετάσεις. Ειδικά για τις βαρηκοίες ΔΕΝ υπάρχει κανένα επιστημονικό δεδομένο της τελευταίας δεκαετίας που να συνδέει τα πραγματικά προβλήματα και τις δυσκολίες των παιδιών με το ποσοστό αναπηρίας (http://www.asha.org/policy/RP1981-00022/#sec1.4) που υπολογίζουν τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας. Αντίθετα υπάρχουν πλέον επιστημονικά δεδομένα (http://pediatrics.aappublications.org/content/74/2/206.short) http://journals.lww.com/earhearing/Abstract/1986/02000/Auditory_Performance_of_Children_with_Unilateral.5.aspx http://archotol.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=647448 που αναδεικνύουν την αυξημένη σχολική αποτυχία σε παιδιά ακόμα και με μικρού βαθμού απώλεια ακοής στο ένα μόνο αυτί, όταν το άλλο αυτί παρουσιάζει φυσιολογική ακοή.