ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
α) Συμφωνώ με την Έφη, όσον αφορά τις σχολικές μονάδες με περισσότερους απο 30 μαθητές - όσο περισσότεροι είναι οι μαθητές τόσο μεγαλύτερες είναι και οι ανάγκες για διευθέτηση προβλημάτων. Μια πρόταση της μορφής " ανά 30 μαθητές να υπάρχει ενας υποδιευθυντής σε μονάδες ΣΜΕΑΕ με πολλούς μαθητές" θα ήταν πιο αποτελεσματική από αυτό που προτείνεται.
β) Υπηρετώντας 3 χρόνια ως Υποδιευθυντής στο ΤΕΕ ειδικής Αγωγής Πάτρας με 100+ μαθητές και σε 2 ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΑ ΚΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 7 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, με ομάδα διοίκησης έναν Διευθυντή και έναν Υποδιευθυντή, θεωρώ ότι τέτοιες συνθήκες εκπαίδευσης και εργασίας θα πρέπει να εκλείψουν καθώς είναι επικίνδυνες για την ασφάλεια των μαθητών και εξαντλητικές για τους εργαζόμενους. Τέτοιες μονάδες είναι αδύνατο να διοικηθούν από έναν διευθυντή (δεν μπορεί να βρίσκεται και στα 2 κτήρια ταυτόχρονα). Προτείνω να δωθεί λύση με την νομοθεσία για να σταματήσουν οι υπεκφυγές και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των μαθητών και η ομαλότερη λειτουργία αυτών των μονάδων.
Πρόταση:
"Αν μια μονάδα ΣΜΕΑΕ μεγαλώσει τόσο, ώστε να είναι αδύνατη η συστέγαση όλων των μαθητών στο ίδιο κτήριο, τότε να χωρίζεται η μονάδα σε 2 ανεξάρτητες ΣΜΕΑΕ και να διοικείται αυτόνομα η κάθε μια με το δικό της διευθυντή. Για τα ΤΕΕ ειδικής Αγωγής Α και Β Βαθμίδας (ΕΕΓ & ΕΕΛ) είτε να χωριστεί σε ξεχωριστό ΕΕΓ και σε ξεχωριστό ΕΕΛ, είτε να γίνει 1ο και 2ο ΕΕΓ και ΕΕΛ." (νομίζω ότι η 1η είναι οικονομικότερη λύση).
Μιχαλόπουλος Απόστολος
Υποδιευθυντής ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Πάτρας Α & Β Βαθμίδας
ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ α) Συμφωνώ με την Έφη, όσον αφορά τις σχολικές μονάδες με περισσότερους απο 30 μαθητές - όσο περισσότεροι είναι οι μαθητές τόσο μεγαλύτερες είναι και οι ανάγκες για διευθέτηση προβλημάτων. Μια πρόταση της μορφής " ανά 30 μαθητές να υπάρχει ενας υποδιευθυντής σε μονάδες ΣΜΕΑΕ με πολλούς μαθητές" θα ήταν πιο αποτελεσματική από αυτό που προτείνεται. β) Υπηρετώντας 3 χρόνια ως Υποδιευθυντής στο ΤΕΕ ειδικής Αγωγής Πάτρας με 100+ μαθητές και σε 2 ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΑ ΚΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 7 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, με ομάδα διοίκησης έναν Διευθυντή και έναν Υποδιευθυντή, θεωρώ ότι τέτοιες συνθήκες εκπαίδευσης και εργασίας θα πρέπει να εκλείψουν καθώς είναι επικίνδυνες για την ασφάλεια των μαθητών και εξαντλητικές για τους εργαζόμενους. Τέτοιες μονάδες είναι αδύνατο να διοικηθούν από έναν διευθυντή (δεν μπορεί να βρίσκεται και στα 2 κτήρια ταυτόχρονα). Προτείνω να δωθεί λύση με την νομοθεσία για να σταματήσουν οι υπεκφυγές και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των μαθητών και η ομαλότερη λειτουργία αυτών των μονάδων. Πρόταση: "Αν μια μονάδα ΣΜΕΑΕ μεγαλώσει τόσο, ώστε να είναι αδύνατη η συστέγαση όλων των μαθητών στο ίδιο κτήριο, τότε να χωρίζεται η μονάδα σε 2 ανεξάρτητες ΣΜΕΑΕ και να διοικείται αυτόνομα η κάθε μια με το δικό της διευθυντή. Για τα ΤΕΕ ειδικής Αγωγής Α και Β Βαθμίδας (ΕΕΓ & ΕΕΛ) είτε να χωριστεί σε ξεχωριστό ΕΕΓ και σε ξεχωριστό ΕΕΛ, είτε να γίνει 1ο και 2ο ΕΕΓ και ΕΕΛ." (νομίζω ότι η 1η είναι οικονομικότερη λύση). Μιχαλόπουλος Απόστολος Υποδιευθυντής ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Πάτρας Α & Β Βαθμίδας