• Σχόλιο του χρήστη 'βασω' | 25 Απριλίου 2014, 08:50

    θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται η προυπηρεσία της γενικής εκπαίδευσης στην ειδική ,ειδικά σήμερα που η παγκόσμια τάση είναι η συνεκπαίδευση, στα όρια βέβαια του εφικτού.Ο διαχωρισμός ιδιαίτερα στη ββαθμια εκπαίδευση σε ειδικούς και μη ειδικούς θεωρώ ότι οδηγεί καταλυτικά σε πισωγύρισμα διοτι α)ο εκπαιδευτικός που δεν έχει διδάξει σε τάξη τυπικής εκπαίδευσης δεν έχει "πλοηγό"(σαφέστατα όχι με την έννοια να διδάξει με γνώμονα την τυπική τάξη αλλα να ξέρει ο ίδιος που βαδίζει,που πατάει) β)σκεφτείτε πόσο σημαντικά λειτουργικό θα ήταν εαν στην τεράστια εμπειρία κάποιου προστεθούν μεταπτυχιακά,διδακτορικά, σεμινάρια γνώσεις που εμπλουτίζουν, κριτικά όμως πάντα κάποιον με το ήδη χτισμένο διδασκαλικό υπόβαθρο. γ)η διαφορετικότητα είναι πλούτος ,που όμως καταργείται όταν τη διαχωρίσεις Συμφωνώ επίσης με την προσμέτρηση του ΑΣΕΠ όπως επισημαίνουν και άλλοι συνάδελφοι.