• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΕΡΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ - ΦΥΣΙΚΟΣ' | 29 Νοεμβρίου 2009, 14:38

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΟΝ ΑΥΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΑΞΙΑ ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ; ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΥΝΟΙΚΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΩΣ Α) ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ Β) ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ -ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ- ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ: ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (ΠΤΥΧΙΑ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΚΛΠ. ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΑΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Α ΚΑΙ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ. ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΩΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗ ΤΠΕ Α - Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ.