Η πρόταξη των ειδικών παιδαγωγών- δασκάλων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (εεεεκ) έναντι των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι άδικη, αντιδεοντολογική, και αντισυναδελφική. Με αυτή τη λογική να μη σπουδάζουν οι μαθηματικοί φιλόλογοι, φυσικοί με μεταπτυχιακά και διδακτορικά αφού τα κάνουν όλα οι δάσκαλοι και συμφέρουν!
Δεν είδα όμως να μπαίνουν οι μαθηματικοί οι φιλόλογι και οι φυσικοί στην πρωτοβάθμια που είναι εξειδικευμένοι στα μαθηματικά, στη γλώσσα και στη φυσική...
Επίσης, η πρόταξη των διδακτορικών είναι επιβεβλημένη, ο άνθρωπος σπουδάζει, δημοσιεύει, κάνει έρευνα, δημιουργεί εργαλεία, γίνεται λέκτορας και θα προσπερνάται από τον έχοντα προυπηρεσία?????
Μάνος
Η πρόταξη των ειδικών παιδαγωγών- δασκάλων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (εεεεκ) έναντι των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι άδικη, αντιδεοντολογική, και αντισυναδελφική. Με αυτή τη λογική να μη σπουδάζουν οι μαθηματικοί φιλόλογοι, φυσικοί με μεταπτυχιακά και διδακτορικά αφού τα κάνουν όλα οι δάσκαλοι και συμφέρουν! Δεν είδα όμως να μπαίνουν οι μαθηματικοί οι φιλόλογι και οι φυσικοί στην πρωτοβάθμια που είναι εξειδικευμένοι στα μαθηματικά, στη γλώσσα και στη φυσική... Επίσης, η πρόταξη των διδακτορικών είναι επιβεβλημένη, ο άνθρωπος σπουδάζει, δημοσιεύει, κάνει έρευνα, δημιουργεί εργαλεία, γίνεται λέκτορας και θα προσπερνάται από τον έχοντα προυπηρεσία????? Μάνος