Γεια σας,
σχολιάζω και ταυτόχρονα προτάσσω κάποιες θέσεις για το νομοσχέδιο που θεωρώ ότι πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη δεδομένου τη σοβαρότητα της κατάστασης, ότι αφορά εμάς που εργαζόμαστε με παιδιά με αναπηρία και ότι άρχονται και εκλογές:
1) ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ καθόλου τα παλιά σεμινάρια και λόγω της ποιότητας γνώσεων που πρόσφεραν και λόγω ότι αυτοί που τα παρακολουθήσαν έχουν ήδη βγει κερδισμένοι από αυτά λόγω της υψηλής προϋπηρεσίας τους. Τα καινούρια να μοριοδοτουνται 0,5-1 το πολύ. Δεν γίνεται να έχουν τόσο ΥΨΗΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ σε σχέση με τα μεταπτυχακά.
2) ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΆΣΣΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!!! Αλλά να μοριοδοτούνται όλοι, ειναι δικαιο και δεν διαχωρίζεται με αυτόν τον τρόπο κανένας: Αυτοί που είναι από την ειδική αγωγή Βόλου 2 μονάδες επειδή πρόκειται για πτυχίο, αυτοί με μεταπτυχιακό 4 -εδώ φυσικά θα μπορούσε να γίνει ένας διαχωρισμός για του ενός έτος μεταπτυχιακά 3 μονάδες και για τα δύο έτη 4- και το διδακτορικό 7-8. Η βαθμολογία αυτή είναι δίκαιη με τα έτη σπουδών, τη δυσκολία που έχει κάθε επίπεδο σπουδών, δίνει κίνητρο για δια βίου μάθηση κ.λπ. Επίσης, οι απόφοιτοι του Βόλου που πραγματοποίησαν και μεταπτυχιακό στη ειδική αγωγή σαφώς και θα πρέπει να μοριοδοτηθούν με άλλες 2 μονάδες ή 1 αναλόγως τα έτη σπουδών του μεταπτυχιακού (δηλαδή γίνονται και αυτοί που λέμε πε60.50). Είναι άδικο να μην επιβραβεύεται η επιπλέον επιλογή τους για μόρφωση.
3)Η τόση υψηλή μοριοδότηση της προυπηρεσίας ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Πολλοί μπήκαν στα σχολεία λόγω 400ωρων σεμιναρίων, που είναι λανθασμένος τρόπος άρα δεν πρέπει να τον πριμοδοτούμε ούτε να το συνεχίσουμε, πολλοί έχουν δουλέψει με παιδιά στην ειδική αγωγή και δεν τους αναγνωρίζεται η προυπηρεσία. Δεν θα πρέπει να προσμετράται όπως στην γενική αγωγή δεδομένου του λανθασμένου και άδικου τρόπου απόκτησης της προϋπηρεσίας που ανέφερα προηγουμένως, . Επίσης λόγω ότι κάποιος που έχει προυπηρεσία, θεωρεί τη θέση του δημοσίου ως δεδομένη και δεν έχει κίνητρο για περαιτέρω εκπαίδευση, πράγμα απαράδεκτο. Επιπλέον, αυτοί που επέλεξαν και επιλέγουν να μπουν με πιο 'νόμιμο' τρόπο στην ειδική αγωγή πάλι βλέπουν κλειστές τις πόρτες.Η προϋπηρεσία πρέπει να είναι στο ο,5-ο,1 το μήνα!!!
4) Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε άμεση συνεννόηση με το Δοαταπ για τα μεταπτυχιακά της Βουλγαρίας και Ιταλίας και να σταματήσει η αναγνώρισή τους. Όντως αυτό φίλοι μου είναι απαράδεκτο που γίνεται (όσοι τα χουν κάνει να μοριοδοτούνται λιγότερο) όπως φίλοι μου είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται, το ανέφερα και παραπάνω τα σεμινάρια τα παλιά και τα καινούρια τόσο πολύ. Είναι ο ίδιος τρόπος, ο εύκολος επιβραβεύουμε τον εύκολο τρόπο.
Γεια σας, σχολιάζω και ταυτόχρονα προτάσσω κάποιες θέσεις για το νομοσχέδιο που θεωρώ ότι πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη δεδομένου τη σοβαρότητα της κατάστασης, ότι αφορά εμάς που εργαζόμαστε με παιδιά με αναπηρία και ότι άρχονται και εκλογές: 1) ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ καθόλου τα παλιά σεμινάρια και λόγω της ποιότητας γνώσεων που πρόσφεραν και λόγω ότι αυτοί που τα παρακολουθήσαν έχουν ήδη βγει κερδισμένοι από αυτά λόγω της υψηλής προϋπηρεσίας τους. Τα καινούρια να μοριοδοτουνται 0,5-1 το πολύ. Δεν γίνεται να έχουν τόσο ΥΨΗΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ σε σχέση με τα μεταπτυχακά. 2) ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΆΣΣΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!!! Αλλά να μοριοδοτούνται όλοι, ειναι δικαιο και δεν διαχωρίζεται με αυτόν τον τρόπο κανένας: Αυτοί που είναι από την ειδική αγωγή Βόλου 2 μονάδες επειδή πρόκειται για πτυχίο, αυτοί με μεταπτυχιακό 4 -εδώ φυσικά θα μπορούσε να γίνει ένας διαχωρισμός για του ενός έτος μεταπτυχιακά 3 μονάδες και για τα δύο έτη 4- και το διδακτορικό 7-8. Η βαθμολογία αυτή είναι δίκαιη με τα έτη σπουδών, τη δυσκολία που έχει κάθε επίπεδο σπουδών, δίνει κίνητρο για δια βίου μάθηση κ.λπ. Επίσης, οι απόφοιτοι του Βόλου που πραγματοποίησαν και μεταπτυχιακό στη ειδική αγωγή σαφώς και θα πρέπει να μοριοδοτηθούν με άλλες 2 μονάδες ή 1 αναλόγως τα έτη σπουδών του μεταπτυχιακού (δηλαδή γίνονται και αυτοί που λέμε πε60.50). Είναι άδικο να μην επιβραβεύεται η επιπλέον επιλογή τους για μόρφωση. 3)Η τόση υψηλή μοριοδότηση της προυπηρεσίας ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Πολλοί μπήκαν στα σχολεία λόγω 400ωρων σεμιναρίων, που είναι λανθασμένος τρόπος άρα δεν πρέπει να τον πριμοδοτούμε ούτε να το συνεχίσουμε, πολλοί έχουν δουλέψει με παιδιά στην ειδική αγωγή και δεν τους αναγνωρίζεται η προυπηρεσία. Δεν θα πρέπει να προσμετράται όπως στην γενική αγωγή δεδομένου του λανθασμένου και άδικου τρόπου απόκτησης της προϋπηρεσίας που ανέφερα προηγουμένως, . Επίσης λόγω ότι κάποιος που έχει προυπηρεσία, θεωρεί τη θέση του δημοσίου ως δεδομένη και δεν έχει κίνητρο για περαιτέρω εκπαίδευση, πράγμα απαράδεκτο. Επιπλέον, αυτοί που επέλεξαν και επιλέγουν να μπουν με πιο 'νόμιμο' τρόπο στην ειδική αγωγή πάλι βλέπουν κλειστές τις πόρτες.Η προϋπηρεσία πρέπει να είναι στο ο,5-ο,1 το μήνα!!! 4) Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε άμεση συνεννόηση με το Δοαταπ για τα μεταπτυχιακά της Βουλγαρίας και Ιταλίας και να σταματήσει η αναγνώρισή τους. Όντως αυτό φίλοι μου είναι απαράδεκτο που γίνεται (όσοι τα χουν κάνει να μοριοδοτούνται λιγότερο) όπως φίλοι μου είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται, το ανέφερα και παραπάνω τα σεμινάρια τα παλιά και τα καινούρια τόσο πολύ. Είναι ο ίδιος τρόπος, ο εύκολος επιβραβεύουμε τον εύκολο τρόπο.