Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ | 29 Νοεμβρίου 2009, 14:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ .ΑΣΕΠ,ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ,ΚΟΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΡΙΑ.ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ.ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.ΑΣΧΟΛΕΙΘΗΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΔΙΑΛΥΣΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΕΠΑΣ.ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ.ΖΗΤΑΜΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΒ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ .ΕΛΕΟΣ !!! ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΝΩ ΑΛΛΟΥ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ .ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.