Φυσικά και δεν πρέπει να προτάσσονται οι ΠΕ 61/71! Όλοι θα πρέπει να μοριοδοτούνται ισάξια με βάση τα ακαδημαϊκά τους προσόντα και την προϋπηρεσία. Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τί παραπάνω έχει κάποιος απόφοιτος σχολής ειδικής αγωγής που σπούδασε δύο χρόνια γενική και δύο χρόνια ειδική αγωγή από κάποιον απόφοιτο παιδαγωγικού τμήματος 4ετούς φοιτήσεως με δύο χρόνια εξειδίκευση στην ειδική αγωγή (διδασκαλείο, μεταπτυχιακό)και προϋπηρεσία σε γενικά και ειδικά σχολεία? Για να μη μιλήσω για τον διδάκτορα που εντρυφεί σε όλο το αντικείμενο της επιστήμης του και όχι μόνο στον τίτλο του διδακτορικού! Τέλος, απ΄ο,τι είδα με μία γρήγορη ματιά τα περισσότερα προπτυχιακά στην ε.α. παρέχονται από πανεπιστήμια χαμηλού επιπέδου, προφανώς για οικονομικούς λόγους! Με τη λογική λοιπόν αυτή,ας υποβιβάσουμε και το πτυχίο του πτεα, όπως κάποιοι εδώ βάζουν όλα τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά στο ίδιο επίπεδο.
Φυσικά και δεν πρέπει να προτάσσονται οι ΠΕ 61/71! Όλοι θα πρέπει να μοριοδοτούνται ισάξια με βάση τα ακαδημαϊκά τους προσόντα και την προϋπηρεσία. Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τί παραπάνω έχει κάποιος απόφοιτος σχολής ειδικής αγωγής που σπούδασε δύο χρόνια γενική και δύο χρόνια ειδική αγωγή από κάποιον απόφοιτο παιδαγωγικού τμήματος 4ετούς φοιτήσεως με δύο χρόνια εξειδίκευση στην ειδική αγωγή (διδασκαλείο, μεταπτυχιακό)και προϋπηρεσία σε γενικά και ειδικά σχολεία? Για να μη μιλήσω για τον διδάκτορα που εντρυφεί σε όλο το αντικείμενο της επιστήμης του και όχι μόνο στον τίτλο του διδακτορικού! Τέλος, απ΄ο,τι είδα με μία γρήγορη ματιά τα περισσότερα προπτυχιακά στην ε.α. παρέχονται από πανεπιστήμια χαμηλού επιπέδου, προφανώς για οικονομικούς λόγους! Με τη λογική λοιπόν αυτή,ας υποβιβάσουμε και το πτυχίο του πτεα, όπως κάποιοι εδώ βάζουν όλα τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά στο ίδιο επίπεδο.