Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ε. ΔΙΑΔΟΥ | 29 Νοεμβρίου 2009, 15:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι Παιδαγωγός Ειδικής Αγωγής απόφοιτος του αντίστοιχου τμήματος ου Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Πιστεύω ότι θα πρέπει να δωθούν περισσότερες διευκρινήσεις όσο αφορά την πρόσληψη των εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ. Για παράδειγμα αν οι προσλήψεις θα γίνουν για όλους μέσω γραπτών εξετάσεων ή απλά οι αιτήσεις θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ; θεωρώ πως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί δύο ή και τριών ταχυτήτων ούτε να μη ληφθεί σοβαρά υπόψη η προυπηρεσία τους ως αναπλρωτές ή ωρομίσθιοι. Ιδίως όταν δεν ευθύνονται οι ίδιοι για τη μη μονιμοποίηση τους αλλά γραφειοκρατικά κωλύματα ή παραλείψεις. Εμείς οι απόφοιτοι του ΑΕΙ Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής παραμένουμε αναπλρωτές 9 χρονια παρακολουθώντας του συναδέφους μας δασκάλους της γενικής να μονιμοποιούνται με προυπηρεσία 30 μηνών ή και λιγότερο και ακόμη να παίρνουν τις οργανικές θέσεις ειδικής αγωγης άνθρωποι χωρίς προσόντα και επιμόρφωση στην ειδική αγωγή ή άτομα που με τα επικερδή σεμινάρια 400 ωρών μπόρεσαν να εξειδικευτούν σε ένα τομέα που εμείς σπουδάζαμε πάνω σε αυτό τέσσερα χρόνια. δεν είναι λοιπόν άδικο να καλούμαστε τώρα να δώσουμε για ΑΣΕΠ ενώ θα έπρεπε να είχαμε μονιμοποιηθεί εδώ και 5 χρόνια και αυτό δεν έγινε λόγω παραλείψεων και αδιαφορίας των προηγούμενων κυβερνήσεων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;