Είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός, που έχει αναλάβει τμήμα ένταξης να διαθέτει ώρες -και πόσες θα είναι αυτές;- για να παρέχει ταυτοχρονα και παράλληλη στήριξη σε μαθητές που το έχουν ανάγκη;
Πού ακριβώς στηρίζεται επιστημονικά αυτό: Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Το ίδιο ισχύει και για τις ΣΜΕΑΕ.
Μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικούς εκπαιδευτικούς ρόλους, μπορεί ένα παιδί με αυτισμό να βρίσκεται 4 ώρες την ημέρα στο τμήμα ένταξης ή μήπως έχει 4 κενές ώρες την ημέρα ο δάσκαλος του τμήματος ένταξης για να βρίσκεται μέσα στην τάξη του μαθητή; (Το 4ωρο είναι τυχαίο, οι περισσότεροι μαθητές που αιτούνται παράλληλης τη χρειάζονται για όλο το διδακτικό ωράριο, αλλά και για το διάλειμμα.) Τί ακριβώς θα πρωτοκάνει ο δάσκαλος της ένταξης, είναι πέρα από κάθε λογική αυτή η διάταξη.
Το ίδιο και το παρακάτω απόσπασμα: Δεν μπορεί σ’ ένα σχολείο να παραβρίσκεται εκτός των εκπαιδευτικών των τάξεων παραπάνω από ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης, εκτός εάν αυτό προκύπτει από απολύτως δικαιολογημένη εισήγηση των ΚΕΔΔΥ.
Πώς ακριβώς θα μοιράσουν τους μαθητές που χρειάζονται παράλληλη στα σχολεία με τρόπο που να μην υπερβαίνουν τον ένα μαθητή ανά σχολείο; Ή μήπως θα αναλαμβάνει ένας δάσκαλος 4-5 παιδιά;
Αυτές οι διατάξεις μοναδικό στόχο έχουν τον περιορισμό του αριθμού των δασκάλων παράλληλης στήριξης με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια.
Είναι άκρως επικίνδυνη η εφαρμογή τους, όταν υπάρχουν σχολεία στα οποία φοιτούν 3 και 4 μαθητές που αιτούνται παράλληλης, ενώ μπορεί να λειτουργούν ένα ή και δύο τμήματα ένταξης. Τί ακριβώς θα γίνει με τόσους μαθητές;
Είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός, που έχει αναλάβει τμήμα ένταξης να διαθέτει ώρες -και πόσες θα είναι αυτές;- για να παρέχει ταυτοχρονα και παράλληλη στήριξη σε μαθητές που το έχουν ανάγκη; Πού ακριβώς στηρίζεται επιστημονικά αυτό: Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Το ίδιο ισχύει και για τις ΣΜΕΑΕ. Μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικούς εκπαιδευτικούς ρόλους, μπορεί ένα παιδί με αυτισμό να βρίσκεται 4 ώρες την ημέρα στο τμήμα ένταξης ή μήπως έχει 4 κενές ώρες την ημέρα ο δάσκαλος του τμήματος ένταξης για να βρίσκεται μέσα στην τάξη του μαθητή; (Το 4ωρο είναι τυχαίο, οι περισσότεροι μαθητές που αιτούνται παράλληλης τη χρειάζονται για όλο το διδακτικό ωράριο, αλλά και για το διάλειμμα.) Τί ακριβώς θα πρωτοκάνει ο δάσκαλος της ένταξης, είναι πέρα από κάθε λογική αυτή η διάταξη. Το ίδιο και το παρακάτω απόσπασμα: Δεν μπορεί σ’ ένα σχολείο να παραβρίσκεται εκτός των εκπαιδευτικών των τάξεων παραπάνω από ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης, εκτός εάν αυτό προκύπτει από απολύτως δικαιολογημένη εισήγηση των ΚΕΔΔΥ. Πώς ακριβώς θα μοιράσουν τους μαθητές που χρειάζονται παράλληλη στα σχολεία με τρόπο που να μην υπερβαίνουν τον ένα μαθητή ανά σχολείο; Ή μήπως θα αναλαμβάνει ένας δάσκαλος 4-5 παιδιά; Αυτές οι διατάξεις μοναδικό στόχο έχουν τον περιορισμό του αριθμού των δασκάλων παράλληλης στήριξης με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια. Είναι άκρως επικίνδυνη η εφαρμογή τους, όταν υπάρχουν σχολεία στα οποία φοιτούν 3 και 4 μαθητές που αιτούνται παράλληλης, ενώ μπορεί να λειτουργούν ένα ή και δύο τμήματα ένταξης. Τί ακριβώς θα γίνει με τόσους μαθητές;