Καλησπέρα σας!
Συμφωνώ με τη μοριοδότηση των ακαδημαικών προσόντων και της προυπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτό θα ωφεληθούν και οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, γιατί θα τους στηρίζουν εκπαιδευτικοί εξειδικευμένοι, αλλά και με εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής,οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν θετικά. Σχετικά με τις ετήσιες επιμορφώσεις στην ειδική αγωγή που έγιναν από ελληνικά πανεπιστήμια θεωρώ, πως πρέπει να μοριοδοτούνται όλες με 1.5 έως 2 μόρια.
Σχετικά με το διδακτορικό θεωρώ υπερβολικά πολλά τα 6 μόρια. Το αρνητικό είναι, πως μελλοντικά κάποιοι που θα αποκτούν διδακτορικό και έχοντας μηδενική προυπηρεσία θα παρακάμπτουν εξειδικευμένους συναδέλφους και με μεγάλη εμπειρία στο χώρο που δυστυχώς θα μένουν εκτός προσλήψεων στην ειδική αγωγή. Αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες και για τους ίδιους τους μαθητές. Προτείνω το διδακτορικό να μοριοδοτείται με 5 ή 4 μόρια για να υπάρχει σχετική ισορροπία με τις υπόλοιπες εξειδικεύσεις.
Ακόμα σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής να υπάρχει δίκαιη κατανομή των πιστώσεων ανάμεσα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, γιατί ειδικά φέτος η δευτεροβάθμια αδικήθηκε σε μεγάλο βαθμό. Επίσης οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνονται με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ώστε οι μαθητές να ωφελούνται πραγματικά!
Σας ευχαριστώ
Καλησπέρα σας! Συμφωνώ με τη μοριοδότηση των ακαδημαικών προσόντων και της προυπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτό θα ωφεληθούν και οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, γιατί θα τους στηρίζουν εκπαιδευτικοί εξειδικευμένοι, αλλά και με εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής,οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν θετικά. Σχετικά με τις ετήσιες επιμορφώσεις στην ειδική αγωγή που έγιναν από ελληνικά πανεπιστήμια θεωρώ, πως πρέπει να μοριοδοτούνται όλες με 1.5 έως 2 μόρια. Σχετικά με το διδακτορικό θεωρώ υπερβολικά πολλά τα 6 μόρια. Το αρνητικό είναι, πως μελλοντικά κάποιοι που θα αποκτούν διδακτορικό και έχοντας μηδενική προυπηρεσία θα παρακάμπτουν εξειδικευμένους συναδέλφους και με μεγάλη εμπειρία στο χώρο που δυστυχώς θα μένουν εκτός προσλήψεων στην ειδική αγωγή. Αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες και για τους ίδιους τους μαθητές. Προτείνω το διδακτορικό να μοριοδοτείται με 5 ή 4 μόρια για να υπάρχει σχετική ισορροπία με τις υπόλοιπες εξειδικεύσεις. Ακόμα σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής να υπάρχει δίκαιη κατανομή των πιστώσεων ανάμεσα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, γιατί ειδικά φέτος η δευτεροβάθμια αδικήθηκε σε μεγάλο βαθμό. Επίσης οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνονται με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ώστε οι μαθητές να ωφελούνται πραγματικά! Σας ευχαριστώ