Τάκη, με την έκφραση "τα του σχολείου" εννοώ τις ανάγκες και τα ζητήματα που προκύπτουν από την εκπαίδευση και την συνεκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Γνωρίζουμε καλά πόσα θέματα προκύπτουν και πόσος χρόνος χρειάζεται για να γνωρίσουμε, να μάθουμε και να αντιμετωπίσουμε τις συνθήκες. Ένα προσωπικό που θα είναι συνεχώς μετακινούμενο πώς θα βοηθήσει; Θα εμφανίζεται ως κομήτης, θα καταθέτει μια πρόταση εκπαίδευσης και μία εν τέλει διάγνωση και θα αποχωρεί; Την επόμενη χρονιά θα καλείται κάποιος άλλος να υποστηρίξει την προσπάθεια; Δημιουργείται ένας ακόμη γραφειοκρατικός θεσμός; Ή η προσπάθεια θα είναι επικεντρωμένη στο ανύπαρκτο μέχρι τώρα Υ; Δηλαδή στην υποστήριξη. Και αν μου απαντήσεις πως ο σκοπός είναι η Υποστήριξη, τότε να μου πεις πως αυτή θα είναι εφικτή με ένα μη μόνιμο προσωπικό που θα έρχεται και θα φεύγει.
Τάκη, με την έκφραση "τα του σχολείου" εννοώ τις ανάγκες και τα ζητήματα που προκύπτουν από την εκπαίδευση και την συνεκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Γνωρίζουμε καλά πόσα θέματα προκύπτουν και πόσος χρόνος χρειάζεται για να γνωρίσουμε, να μάθουμε και να αντιμετωπίσουμε τις συνθήκες. Ένα προσωπικό που θα είναι συνεχώς μετακινούμενο πώς θα βοηθήσει; Θα εμφανίζεται ως κομήτης, θα καταθέτει μια πρόταση εκπαίδευσης και μία εν τέλει διάγνωση και θα αποχωρεί; Την επόμενη χρονιά θα καλείται κάποιος άλλος να υποστηρίξει την προσπάθεια; Δημιουργείται ένας ακόμη γραφειοκρατικός θεσμός; Ή η προσπάθεια θα είναι επικεντρωμένη στο ανύπαρκτο μέχρι τώρα Υ; Δηλαδή στην υποστήριξη. Και αν μου απαντήσεις πως ο σκοπός είναι η Υποστήριξη, τότε να μου πεις πως αυτή θα είναι εφικτή με ένα μη μόνιμο προσωπικό που θα έρχεται και θα φεύγει.