Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας κανουμε και μαθήματα και πρακτική καιστη γενική αγωγή! Παρόλαυτα μπορούμε να δουλέψουμε μόνο στην Ειδική Αγωγή! Δηλαδή ένας δάσκαλος γενικής αγωγής είναι ικανός ,κάνοντας ένα μεταπτυχιακό ενός έτους εξ΄αποστάσεως με πληρωμή, να διδαχθεί όλες τις αναπηρίες, να μάθει όλες τις μεθόδους διδασκαλίας π.χ για τη Νοητική Υστέρηση και τον Αυτισμό (δε θα επεκταθώ και στις υπόλοιπες) και να διδάξει στους μαθητές μας;;;;; Ενώ εμείς που γνωρίζουμε πως να χειριστούμε ένα παιδί με αυτισμό, πως να διαμορφώνουμε το πλαίσιο εκπαίδευσης και πως να κατασκευάζουμε και να προσαρμόζουμε το εκπαιδευτικό υλικό ....είμαστε ανίκανοι να διεκδικήσουμε θέσεις στη Γενική Αγωγή;;;; Γιατί λοιπόν οι 60,50 και 70,50 να το έχουν ακόμα δίπορτο;;;; Ο καθένας στον τομέα του! Εξάλλου το μεταπτυχιακό γίνεται για μεγαλύτερη εξειδίκευση και εξέλιξη στον ίδιο τομέα! Αν εγώ, ΠΕ71, κάνω μεταπτυχιακό στη ψυχολογία, μπορώ να αποκαλούμαι ψυολόγος και να διεκδικήσω θέση ΚΑΙ στον πίνακα των ψυχολόγων?
Ευχαριστώ!
Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας κανουμε και μαθήματα και πρακτική καιστη γενική αγωγή! Παρόλαυτα μπορούμε να δουλέψουμε μόνο στην Ειδική Αγωγή! Δηλαδή ένας δάσκαλος γενικής αγωγής είναι ικανός ,κάνοντας ένα μεταπτυχιακό ενός έτους εξ΄αποστάσεως με πληρωμή, να διδαχθεί όλες τις αναπηρίες, να μάθει όλες τις μεθόδους διδασκαλίας π.χ για τη Νοητική Υστέρηση και τον Αυτισμό (δε θα επεκταθώ και στις υπόλοιπες) και να διδάξει στους μαθητές μας;;;;; Ενώ εμείς που γνωρίζουμε πως να χειριστούμε ένα παιδί με αυτισμό, πως να διαμορφώνουμε το πλαίσιο εκπαίδευσης και πως να κατασκευάζουμε και να προσαρμόζουμε το εκπαιδευτικό υλικό ....είμαστε ανίκανοι να διεκδικήσουμε θέσεις στη Γενική Αγωγή;;;; Γιατί λοιπόν οι 60,50 και 70,50 να το έχουν ακόμα δίπορτο;;;; Ο καθένας στον τομέα του! Εξάλλου το μεταπτυχιακό γίνεται για μεγαλύτερη εξειδίκευση και εξέλιξη στον ίδιο τομέα! Αν εγώ, ΠΕ71, κάνω μεταπτυχιακό στη ψυχολογία, μπορώ να αποκαλούμαι ψυολόγος και να διεκδικήσω θέση ΚΑΙ στον πίνακα των ψυχολόγων? Ευχαριστώ!