Το μεταπτυχιακό που κάνουν οι δάσκαλοι γενικής αγωγής, μπορεί να βοηθήσει μόνο στο να μπορέσουν οι ίδιοι να συνεργαστούν με τους δασκάλους ειδικής αγωγής στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης, λειτουργία Τμημάτων Ένταξης κ. ά, ΔΕΝ τους καθιστά ικανούς να αναλάβουν την ευθύνη του ειδικού παιδαγωγού!
Γι' αυτό θα έπρεπε να θεσπιστεί υποχρεωτικό το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής στους δασκάλους γενικής αγωγής και στους νέους και στους παλιούς (χωρίς χρηματικό αντίτιμο φυσικά ή με τουλάχιστον 60% έκπτωση δεδομένων των οικονομικών συνθηκών) έτσι ώστε να υπάρχει μία αξιοπρεπής συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Η πλειοψηφία των δασκάλων, υστερεί σημαντικά από άποψη γνώσεων στον τομέα αυτόν.
Το μεταπτυχιακό που κάνουν οι δάσκαλοι γενικής αγωγής, μπορεί να βοηθήσει μόνο στο να μπορέσουν οι ίδιοι να συνεργαστούν με τους δασκάλους ειδικής αγωγής στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης, λειτουργία Τμημάτων Ένταξης κ. ά, ΔΕΝ τους καθιστά ικανούς να αναλάβουν την ευθύνη του ειδικού παιδαγωγού! Γι' αυτό θα έπρεπε να θεσπιστεί υποχρεωτικό το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής στους δασκάλους γενικής αγωγής και στους νέους και στους παλιούς (χωρίς χρηματικό αντίτιμο φυσικά ή με τουλάχιστον 60% έκπτωση δεδομένων των οικονομικών συνθηκών) έτσι ώστε να υπάρχει μία αξιοπρεπής συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών. Η πλειοψηφία των δασκάλων, υστερεί σημαντικά από άποψη γνώσεων στον τομέα αυτόν.