Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Λάκης Φιλίππου | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλοι μας ξεκινάμε ένα αγώνα βάζοντας ένα στόχο. Αν αστοχήσουμε το λάθος είναι δικό μας. Αν όμως κάποιος τραβήξει το στόχο και μάλιστα αφού έχουμε ρίξει αυτό είναι αδικία. Με αυτό το σκεπτικό προτείνω: Να παραμείνει η αναλογία 60% - 40% Ενοποίηση όλων των πινάκων και να παραμείνουν μέχρι εξαντλήσεώς τους. Άλλωστε υπάρχει και ο ΑΣΕΠ αν κάποιος δεν μπορεί να περιμένει. Εφαρμογή του όρου Δόκιμου Εκπαιδευτικού Μοριοδότηση Προϋπηρεσίας Επιτυχίας ΑΣΕΠ Επιπλέον προσόντων (μεταπτυχιακά -διδακτορικά) Εργασιακής εμπειρίας του ιδιωτικού τομέα σε θέματα εκπαίδευσης. Εντοποιότητας Οικογενειακής κατάστασης Γνώσης νέων τεχνολογιών Γίνεται λόγος για την παιδαγωγική επάρκεια Γιατί οι επιδόσεις των κατόχων ΑΣΠΑΙΤΕ είναι χαμηλότερες από τους μη στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ; ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΣΠΑΙΤΕ --> Μ.Ο : 64,51 ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΑΣΠΑΙΤΕ --> Μ.Ο : 77,87 Τα στοιχεία είναι από τους διοριστέους του κλάδου ΠΕ 19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ - ΑΣΕΠ 2008 Κατάργηση του προνομίου της πρόταξης στους πίνακες όσων κατέχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ