• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 27 Απριλίου 2014, 12:36

    Το άρθρο 22 συνεπώς προτείνει οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 με μηδενική προϋπηρεσία να μπαίνουν μπροστά από εκπαιδευτικούς 60.50 και 70.50 με μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία και ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Δηλαδή οι τελειόφοιτοι φοιτητές, του χρόνου θα είναι μπροστά από εμένα στη λίστα, παρά το μεταπτυχιακό, το διδακτορικό τίτλο και την διδακτική προϋπηρεσία μου τόσο σε ΣΜΕΑ όσο και στο Πανεπιστήμιο στο αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής. Θεωρώ δικαιότερο και αξιοκρατικότερο ένα ενιαίο σύστημα μοριοδότησης, όπου κανένας δεν θα προτάσσεται. Επίσης θα συμφωνήσω με την πρόταση της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών: «οι πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ δε θα πρέπει να προηγούνται των αποφοίτων των Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής, αλλά να αντιμετωπίζονται ισότιμα. Το μεταπτυχιακό σ’ αυτή την περίπτωση είναι το ελάχιστο γι’ αυτούς προσόν για να ενταχτούν στον πίνακα,δεν είναι πρόσθετο προσόν, για να δώσει προβάδισμα, όπως μπορεί να γίνει για τους αποφοίτους Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής αγωγής με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ. Για τους πτυχιούχους γενικής αγωγής, μπορεί να μετρήσει ως πρόσθετο προσόν ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος στην ΕΑΕ. Επίσης, το προβάδισμα που δίνει το μεταπτυχιακό δε θα πρέπει να είναι απόλυτο.» …αλλά να μεταφράζεται σε μόρια ή έτη προϋπηρεσίας. Για το διδακτορικό πιστεύω πως θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 τα έτη προϋπηρεσίας αν όχι και παραπάνω, και όχι λιγότερα όπως προτείνεται στο άρθρο αυτό.