Δεν πρέπει να αναφέρεται ότι όλα τα ΠΜΣ είναι ίδια. Καλό είναι να μην μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν μεταπτυχιακά - όχι μόνο της Ελλάδας -, τα οποία είναι πολύ απαιτητικά, άλλα πάλι όχι. Η δική μου άποψη συνίσταται στο ότι καλό θα ήταν να υπάρξει δίκαιη μοριοδότηση για όλα τα προσόντα που έχει κάποιος είτε αυτό λέγεται διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ειδικής ή γνωστικού αντικειμένου. Η μοριοδότηση των επιμορφωτικών σεμιναρίων με βρίσκει αντίθετη, καθώς πρόκειται για μια επιμόρφωση και το πιστοποιητικό που δίνουν είναι απλά μία βεβαίωση και όχι τίτλος σπουδών. Να μοριοδοτούνται, λοιπόν, όλοι οι τίτλοι σπουδών και όχι τα επιμορφωτικά σεμινάρια. Σε διαφορετική περίπτωση ας μοριοδοτούνται και άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια που υπάρχουν σχετικά με την ειδική αγωγή. Εξάλλου, τα συγκεκριμένα σεμινάρια αποτελούν μέσο για ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής. Επομένως, ας κρατηθεί μονάχα αυτή η ιδιότητά τους.
Δεν πρέπει να αναφέρεται ότι όλα τα ΠΜΣ είναι ίδια. Καλό είναι να μην μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν μεταπτυχιακά - όχι μόνο της Ελλάδας -, τα οποία είναι πολύ απαιτητικά, άλλα πάλι όχι. Η δική μου άποψη συνίσταται στο ότι καλό θα ήταν να υπάρξει δίκαιη μοριοδότηση για όλα τα προσόντα που έχει κάποιος είτε αυτό λέγεται διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ειδικής ή γνωστικού αντικειμένου. Η μοριοδότηση των επιμορφωτικών σεμιναρίων με βρίσκει αντίθετη, καθώς πρόκειται για μια επιμόρφωση και το πιστοποιητικό που δίνουν είναι απλά μία βεβαίωση και όχι τίτλος σπουδών. Να μοριοδοτούνται, λοιπόν, όλοι οι τίτλοι σπουδών και όχι τα επιμορφωτικά σεμινάρια. Σε διαφορετική περίπτωση ας μοριοδοτούνται και άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια που υπάρχουν σχετικά με την ειδική αγωγή. Εξάλλου, τα συγκεκριμένα σεμινάρια αποτελούν μέσο για ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής. Επομένως, ας κρατηθεί μονάχα αυτή η ιδιότητά τους.