Στη συζήτηση που αφορά στο σχέδιο νόμου της ειδικής φαίνεται να μονοπωλεί το ενδιαφέρον ο τρόπος που καταρτίζονται οι πίνακες αναπληρωτών της ειδικής. Η συζήτηση που ξεκίνησε με βάση αυτό «ανοίγει» δυστυχώς ζητήματα που θα τα βρούμε μπροστά μας, αν δεν πάρουμε υπόψη μας τους μελλοντικούς σχεδιασμούς κυβέρνησης και υπουργείου. Οι κρίσεις για προγράμματα σπουδών που είναι καλύτερα από κάποια άλλα, οι αυθαίρετες γνώμες και απόψεις για το ποια μεταπτυχιακά ή διδακτορικά «πληρούν τις προϋποθέσεις» για τη σωστή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης, στη ουσία διευκολύνει τη θέση του υπουργείου για ατομικές εκπαιδευτικές διαδρομές του κάθε ενός από εμάς που θα βεβαιώνονται με πιστωτικές μονάδες (με ρευστότητα και προσανατολισμό που κάθε φορά θα ορίζουν τα κριτήρια της αγοράς και η φωτογράφισή τους στην εκπαίδευση). Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο προσανατολισμός των πανεπιστημίων επιδιώκεται να είναι η εξασφάλιση ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ για κάθε φοιτητή ( η αξιολόγηση στην εκπαίδευση από την άλλα μιλά για ατομικό φάκελο προσόντων των εκπαιδευτικών) που με ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ θα κρίνεται η επάρκειά του για όποια μελλοντική θέση εργασίας.
Με αυτή την υπογράμμιση ας είμαστε λιγάκι περισσότερο προσεκτικοί για τις θέσεις που διατυπώνουμε γιατί τις αντιφάσεις και τα παράδοξα που δημιούργησε το σύστημα, μπορεί να τα διευθετήσει ακόμα εις βάρος μας. Και τότε όσο και αν φωνάζουμε ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ. Σήμερα χρειάζεται να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΙΔΡΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Π.Ε ΚΑΙ Δ.Ε ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Στη συζήτηση που αφορά στο σχέδιο νόμου της ειδικής φαίνεται να μονοπωλεί το ενδιαφέρον ο τρόπος που καταρτίζονται οι πίνακες αναπληρωτών της ειδικής. Η συζήτηση που ξεκίνησε με βάση αυτό «ανοίγει» δυστυχώς ζητήματα που θα τα βρούμε μπροστά μας, αν δεν πάρουμε υπόψη μας τους μελλοντικούς σχεδιασμούς κυβέρνησης και υπουργείου. Οι κρίσεις για προγράμματα σπουδών που είναι καλύτερα από κάποια άλλα, οι αυθαίρετες γνώμες και απόψεις για το ποια μεταπτυχιακά ή διδακτορικά «πληρούν τις προϋποθέσεις» για τη σωστή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης, στη ουσία διευκολύνει τη θέση του υπουργείου για ατομικές εκπαιδευτικές διαδρομές του κάθε ενός από εμάς που θα βεβαιώνονται με πιστωτικές μονάδες (με ρευστότητα και προσανατολισμό που κάθε φορά θα ορίζουν τα κριτήρια της αγοράς και η φωτογράφισή τους στην εκπαίδευση). Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο προσανατολισμός των πανεπιστημίων επιδιώκεται να είναι η εξασφάλιση ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ για κάθε φοιτητή ( η αξιολόγηση στην εκπαίδευση από την άλλα μιλά για ατομικό φάκελο προσόντων των εκπαιδευτικών) που με ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ θα κρίνεται η επάρκειά του για όποια μελλοντική θέση εργασίας. Με αυτή την υπογράμμιση ας είμαστε λιγάκι περισσότερο προσεκτικοί για τις θέσεις που διατυπώνουμε γιατί τις αντιφάσεις και τα παράδοξα που δημιούργησε το σύστημα, μπορεί να τα διευθετήσει ακόμα εις βάρος μας. Και τότε όσο και αν φωνάζουμε ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ. Σήμερα χρειάζεται να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΙΔΡΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Π.Ε ΚΑΙ Δ.Ε ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.