Τελικά τί θα ισχύσει με τα λεγόμενα ΕΞατομικευμένα;
Η μόνη αναφορά στο Ν/Σ γίνεται στο:
"17. Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των 6/θέσιων και πάνω σχολικών μονάδων έχουν διδακτικό ωράριο ..... το οποίο μπορεί να καλύπτεται σε ενισχυτική διδασκαλία μαθητή ή μικροομάδων."
με τον όρο "Ενισχυτική διδασκαλία".
Δεν υπάρχει μια σχετική παιδαγωγική ασυνάφεια με το άρθρο 6 1β);:
"Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Το ίδιο ισχύει και για τις ΣΜΕΑΕ."
Πρέπει να ξεκαθαριστεί:
α) Ποιοί μαθητές θα "ενισχύονται". Θα λειτουργούν σαν Τ. Ένταξης μέσα στη ΣΜΕΑΕ; Τί θα γίνεται με τα μαθήματα που παρακολουθούν οι υπόλοιποι μαθητές του τμήματος των μαθητών αυτών; Θα είναι στην ευχέρεια του Σ.Δ. ή των εκπαιδευτικών η επιλογή των συγκεκριμένων μαθητών ή πρέπει να υπάρχει συμβολή του Συμβούλου Ε.Α. σε αυτήν; Θα μπορούν όλες οι ΣΜΕΑΕ να τα συμπεριλάβουν στο ωρολόγιο πρόγραμμά τους ή θα είναι επιλογή του Δ/ντή τους;
β) Ποιές ειδικότητες εκπαιδευτικών θα "ενισχύουν". Θα προβλέπεται μόνο για όσους δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό τους; Θα περιλαμβάνονται αυτές οι ώρες στη "δημιουργία οργανικής θέσης συγκεκριμένης ειδικότητας"; Θα υπάρχει όριο πλήθους ωρών που θα μπορεί να καλύπτει εκπαιδευτικός με "ενισχυτική διδασκαλία" ή μπορεί να είναι και όλο το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο;
γ) Σε ποιό πλαίσιο θα διεξάγονται οι "ενισχυτικές διδασκαλίες"; Στο γραφείο, σε κενή αίθουσα, στο προαύλιο ή ως συνδιδασκαλία; Μπορεί να διεξάγονται σε μια διδακτική ώρα πολλές "ενισχυτικές διδασκαλίες" από πολλούς εκπαιδευτικούς; Πρέπει να υπάρχει αιτιολόγηση της επιλογής των συγκεκριμένων μαθητών και σκοποθέτηση των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων;
Τελικά τί θα ισχύσει με τα λεγόμενα ΕΞατομικευμένα; Η μόνη αναφορά στο Ν/Σ γίνεται στο: "17. Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των 6/θέσιων και πάνω σχολικών μονάδων έχουν διδακτικό ωράριο ..... το οποίο μπορεί να καλύπτεται σε ενισχυτική διδασκαλία μαθητή ή μικροομάδων." με τον όρο "Ενισχυτική διδασκαλία". Δεν υπάρχει μια σχετική παιδαγωγική ασυνάφεια με το άρθρο 6 1β);: "Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Το ίδιο ισχύει και για τις ΣΜΕΑΕ." Πρέπει να ξεκαθαριστεί: α) Ποιοί μαθητές θα "ενισχύονται". Θα λειτουργούν σαν Τ. Ένταξης μέσα στη ΣΜΕΑΕ; Τί θα γίνεται με τα μαθήματα που παρακολουθούν οι υπόλοιποι μαθητές του τμήματος των μαθητών αυτών; Θα είναι στην ευχέρεια του Σ.Δ. ή των εκπαιδευτικών η επιλογή των συγκεκριμένων μαθητών ή πρέπει να υπάρχει συμβολή του Συμβούλου Ε.Α. σε αυτήν; Θα μπορούν όλες οι ΣΜΕΑΕ να τα συμπεριλάβουν στο ωρολόγιο πρόγραμμά τους ή θα είναι επιλογή του Δ/ντή τους; β) Ποιές ειδικότητες εκπαιδευτικών θα "ενισχύουν". Θα προβλέπεται μόνο για όσους δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριό τους; Θα περιλαμβάνονται αυτές οι ώρες στη "δημιουργία οργανικής θέσης συγκεκριμένης ειδικότητας"; Θα υπάρχει όριο πλήθους ωρών που θα μπορεί να καλύπτει εκπαιδευτικός με "ενισχυτική διδασκαλία" ή μπορεί να είναι και όλο το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο; γ) Σε ποιό πλαίσιο θα διεξάγονται οι "ενισχυτικές διδασκαλίες"; Στο γραφείο, σε κενή αίθουσα, στο προαύλιο ή ως συνδιδασκαλία; Μπορεί να διεξάγονται σε μια διδακτική ώρα πολλές "ενισχυτικές διδασκαλίες" από πολλούς εκπαιδευτικούς; Πρέπει να υπάρχει αιτιολόγηση της επιλογής των συγκεκριμένων μαθητών και σκοποθέτηση των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων;