Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη AHunter | 29 Νοεμβρίου 2009, 16:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα, Θα απαντήσω σε όλους όσους απαξιώνουν τον θεσμό του ΑΣΕΠ ότι... Όσα δεν φτάνει η αλεπού… …τα κάνει κρεμαστάρια, λέει ο Αίσωπος κι ολόκληρος ο λαός... Σίγουρα πρέπει να ληφθεί υπ' όψη η επιτυχία στο διαγωνισμό και να αποτελεί προϋπόθεση για τον διορισμό. Δεν έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση από εκπαιδευτικούς 'tabula rasa' με τεράστια εμπειρία. Θα μπορούσαμε με αυτό το σκεπτικό να επιστρατεύσουμε συνταξιούχους εκπαιδευτικούς με τεράστια εμπειρία και να προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε τις σύγχρονες προσσεγγίσεις διδασκαλίας, διαπολιτισμική εκπαίδευση, νέες τεχνολογίες κ.τ.λ. και έτσι να λύσουμε το πρόβλημα της εκπαίδευσης. Το σίγουρο είναι πως πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος προσλήψεων που να λαμβάνει υπ' όψη του τις παλιότερες επιτυχίες των συναδέλφων που πέτυχαν στους διαγωνισμούς και την ίδια στιγμή την εμπειρία τους. Να δοθεί ένα τέλος στους διορισμούς χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ όσο πιο σύντομα γίνεται χωρίς περίοδο χάριτος. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί κάποιος που θα διοριστεί χωρίς ΑΣΕΠ την επόμενη χρονιά (μεταβατική περίοδος) θα είναι πιο ικανός από κάποιον που θα έχει πετύχει πολλές φορές στον ΑΣΕΠ και δεν θα μπορεί να διοριστεί μετά από δύο χρόνια για παράδειγμα όταν θα σταματήσει η μεταβατική περίοδος. Ευχαριστώ