-H μοριοδότηση ΜΤΧ & Διδακτορικών μόνο στην ΕΑ είναι και θα αποδειχθεί παράλογη. Το υπουργειο με αυτό το τρόπο προσπαθεί να μειώσει, απαξιώσει την αναγνώριση ΜΤΧ/κών & Διδ/κών για να κερδίσουν τι; όσο γίνεται και λιγότερων ατόμων με προσόντα και τα χρήματα που παίρνουν από αυτά. Τα ΜΤχ/κα & ιδιαίτερα τα Διδ/κα παρέχουν εξειδίκευση. Πατά λοιπόν το υπουργείο σε αυτό το χαρακτηριστικό τους για να βγάλει όσο γίνεται και περισσότερα άτομα έξω.
Η αναγνώριση που υπήρχε πριν ήταν πιο δίκαιη, δεν γίνεται να μην αναγνωρίζονται τέτοια πτυχία σε γνωστικό και κοινωνικές-ανθρωπιστικές επιστήμες. Αυτό θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου και θα υπάρξει σωρεία καταγγελιών και ενστάσεων καθώς ολα μέχρι τώρα αναγνωρίζονταν έτσι.
-Θα πρέπει να διαμορφωθούν προυποθέσεις για εκπαίδευση ΕΕΠ άμεσα.
Δεν γίνεται εργαζόμενοι τόσα χρόνια και να μην έχουμε δεχτεί εκπαίδευση ποτέ αλλά μόνο οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να συμμετέχουν. Πρόσφατα έγιναν σεμινάρια ΤΠΕ και δεν είχαμε τη δυνατότητα ούτε σε αυτά να συμμετέχουμε. Πιστεύω αυτό θα γίνει με την ενεργοποίηση του νόμου περί Σχολικών συμβούλων ΕΕΠ για κάθε ειδικότητα, ώστε να μπορούν να ελέγχουν τις ανάγκες της κάθε ειδικότητας και οργανώνουν επιμορφωτικά σεμινάρια.
-Πρέπει να προσλαμβάνονται άλλοι για τη στελέχωση των ΕΔΕΑΥ από το μόνιμο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ. Δεν γίνεται ένας μόνιμος ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός να έχει 50 παιδιά στο σχολείο και να πρέπει να καλύψει και 5-7 σχολεία. Δεν γίνεται αυτό! Δεν είμαστε τιραμόλες.
-H μοριοδότηση ΜΤΧ & Διδακτορικών μόνο στην ΕΑ είναι και θα αποδειχθεί παράλογη. Το υπουργειο με αυτό το τρόπο προσπαθεί να μειώσει, απαξιώσει την αναγνώριση ΜΤΧ/κών & Διδ/κών για να κερδίσουν τι; όσο γίνεται και λιγότερων ατόμων με προσόντα και τα χρήματα που παίρνουν από αυτά. Τα ΜΤχ/κα & ιδιαίτερα τα Διδ/κα παρέχουν εξειδίκευση. Πατά λοιπόν το υπουργείο σε αυτό το χαρακτηριστικό τους για να βγάλει όσο γίνεται και περισσότερα άτομα έξω. Η αναγνώριση που υπήρχε πριν ήταν πιο δίκαιη, δεν γίνεται να μην αναγνωρίζονται τέτοια πτυχία σε γνωστικό και κοινωνικές-ανθρωπιστικές επιστήμες. Αυτό θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου και θα υπάρξει σωρεία καταγγελιών και ενστάσεων καθώς ολα μέχρι τώρα αναγνωρίζονταν έτσι. -Θα πρέπει να διαμορφωθούν προυποθέσεις για εκπαίδευση ΕΕΠ άμεσα. Δεν γίνεται εργαζόμενοι τόσα χρόνια και να μην έχουμε δεχτεί εκπαίδευση ποτέ αλλά μόνο οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να συμμετέχουν. Πρόσφατα έγιναν σεμινάρια ΤΠΕ και δεν είχαμε τη δυνατότητα ούτε σε αυτά να συμμετέχουμε. Πιστεύω αυτό θα γίνει με την ενεργοποίηση του νόμου περί Σχολικών συμβούλων ΕΕΠ για κάθε ειδικότητα, ώστε να μπορούν να ελέγχουν τις ανάγκες της κάθε ειδικότητας και οργανώνουν επιμορφωτικά σεμινάρια. -Πρέπει να προσλαμβάνονται άλλοι για τη στελέχωση των ΕΔΕΑΥ από το μόνιμο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ. Δεν γίνεται ένας μόνιμος ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός να έχει 50 παιδιά στο σχολείο και να πρέπει να καλύψει και 5-7 σχολεία. Δεν γίνεται αυτό! Δεν είμαστε τιραμόλες.