• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ' | 29 Νοεμβρίου 2009, 16:05

    ΒΕΒΑΙΩΣ όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ! ΒΕΒΑΙΩΣ να προχωρήσετε σε ουσιαστικές πολιτικές για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας. ΑΛΛΑ, αυτό βοηθά μόνο στην βελτίωση/ενίσχυση προϋπάρχοντος ταλέντου και ικανότητας. ΔΙΟΤΙ, η διδακτική ικανότητα, είναι μεράκι και ταλέντο. Τι θα τον κάνετε αυτόν που έχει γνώσεις αλλά είναι ανίκανος να τις μεταδώσει?Κάποιο ατάλαντο, όσο και αδιάφορο επίδοξο δημόσιο υπάλληλο, όσο και να τον πιστοποιήσετε, δηλαδή να τον καταρτίσετε, λίγα θα αλλάξετε. Ο ατάλαντος, θα μείνει ατάλαντος και θα βελτιώσει απλά κάποιες τεχνικές πλευρές της διδακτικής. Η διδακτική ικανότητα, το ταλέντο, η μεταδοτική ικανότητα, πρέπει να ανιχνεύονται και να αποτελούν προσόν επιλογής, ήδη σε επίπεδο ΑΣΕΠ. Η, αν δεν έχετε άλλο τρόπο, ελέγξτε το και αξιολογήστε το κατά την δοκιμαστική περίοδο των νεοδιοριζομένων, πριν τη μονιμοποίησή τους, αφού τους έχετε επιμορφώσει επιπλέον. Αλλά να είναι πραγματική δοκιμαστική περίοδος και όχι εικονική, όπως στο υπόλοιπο δημόσιο, και να γίνεται σοβαρή και αυστηρή, αλλά και αντικειμενική, ουσιαστική και τίμια αξιολόγηση. Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΦΑ, Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΔΙΟΤΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗθΟΠΟΙΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΗΤΗΣ ΗΘΟΥΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟΝ, ΕΛΕΞΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΤΕ ΤΟΝ. Τα υπόλοιπα, είναι ατελέσφορες μπακαλίστικες προσεγγίσεις και προσπάθειες συμβιβασμού των επιδιώξεων των υποψήφιων δημόσιων υπαλλήλων-"δασκάλων" με τις στοιχειώδεις απαιτήσεις ενός εκπαιδευτικού συστήματος. Τα αποτελέσματα τα εισπράτετε/ουμε όλοι, σε όλες τις πτυχές του κοινωνικού-πολιτικού-οικονομικού μας γίγνεσθαι.