Όπως προανέφερα τον αριθμό των μαθητών σε τμήμα ΣΜΕΑΕ, ας τον αφήσουν έως έχει, διότι τα 4 παιδιά δύσκολα βρίσκονται στην αρχή της χρονιάς σε ειδικά νηπιαγωγεία της επαρχίας -και είναι άδικο για τα λιγότερα να μένουν σπίτι τους ή να μετακινούνται 2 και 3 ώρες καθημερινά σε άλλη ΣΜΕΑΕ. Οι δε 8 μαθητές σε ένα τμήμα ΣΜΕΑΕ, θα έχουν στην καλύτερη περίπτωση μόνο έναν ικανό φύλακα κι όχι έναν σούπερμαν δάσκαλο, διότι αυτός υπάρχει μόνο στα παραμύθια και στα όνειρα των μακριά από την πραγματικότητα εμπνευστών του νομοσχεδίου. Η σοβαρή εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, απαιτεί επιτέλους σοβαρότητα. Δε γίνεται ένας εκπαιδευτικός να απασχολείται για τη στήριξη μαθητών στο γενικό σχολείο στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης, ενώ σε ειδικό σχολείο ένας άλλος δάσκαλος να υποστηρίζει 6 ή 8 μαθητές με σοβαρότερες αναπηρίες μέσα σε μονάδα Ειδικής Αγωγής.
Τώρα θα φανεί αν γίνεται λοιπόν διαβούλευση για να μας ακούσουν ή για να μας μείνει η χαρά...
Ευχαριστώ.
Αθανασία Ε.
Όπως προανέφερα τον αριθμό των μαθητών σε τμήμα ΣΜΕΑΕ, ας τον αφήσουν έως έχει, διότι τα 4 παιδιά δύσκολα βρίσκονται στην αρχή της χρονιάς σε ειδικά νηπιαγωγεία της επαρχίας -και είναι άδικο για τα λιγότερα να μένουν σπίτι τους ή να μετακινούνται 2 και 3 ώρες καθημερινά σε άλλη ΣΜΕΑΕ. Οι δε 8 μαθητές σε ένα τμήμα ΣΜΕΑΕ, θα έχουν στην καλύτερη περίπτωση μόνο έναν ικανό φύλακα κι όχι έναν σούπερμαν δάσκαλο, διότι αυτός υπάρχει μόνο στα παραμύθια και στα όνειρα των μακριά από την πραγματικότητα εμπνευστών του νομοσχεδίου. Η σοβαρή εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, απαιτεί επιτέλους σοβαρότητα. Δε γίνεται ένας εκπαιδευτικός να απασχολείται για τη στήριξη μαθητών στο γενικό σχολείο στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης, ενώ σε ειδικό σχολείο ένας άλλος δάσκαλος να υποστηρίζει 6 ή 8 μαθητές με σοβαρότερες αναπηρίες μέσα σε μονάδα Ειδικής Αγωγής. Τώρα θα φανεί αν γίνεται λοιπόν διαβούλευση για να μας ακούσουν ή για να μας μείνει η χαρά... Ευχαριστώ. Αθανασία Ε.