Τα τελευταία χρόνια με τα μεταπτυχιακά Σχολικής Ψυχολογίας έγινε ένας μεγάλος διαχωρισμός, ανάμεσα σε "ικανούς" και " μη ικανούς", κατά τα δεδομένα του Υπουργείου. Με ποιο σκεπτικό θεωρούνταν μη κατάλληλοι οι κάτοχοι μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή, στην Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου, στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία, στην Κλινική Παιδοψυχολογία κ.ο.κ. Συμφωνώ απόλυτα με την αναγνώριση των μάστερ Ειδικής Αγωγής, αλλά διαφωνώ κάθετα με την υποτίμηση μεταπτυχιακών που είναι εξαιρετικά συναφή με το αντικείμενο, όπως πχ η Παιδοψυχολογία. Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι στις δομές ειδικής αγωγής δεν διαπραγματευόμαστε μόνο τις σχολικές δεξιότητες του μαθητή, αλλά ασχολούμαστε επίσης σε μεγάλο βαθμό με το αναπτυξιακό κομμάτι, με τη συμβουλευτική τόσο των παιδιών, όσο και των γονεών (πχ. οι εργαζόμενοι στα ΚΕΔΔΥ). Κρίνεται λοιπόν απαραίτητο, να υπάρξει μία σωστή και δίκαιη ματιά απέναντι στα μεταπτυχιακά, αναγνωρίζοντας την αξία όλων των σχετικών με ανάπτυξη και εκπαίδευση παιδιών μεταπτυχιακών.
Τα τελευταία χρόνια με τα μεταπτυχιακά Σχολικής Ψυχολογίας έγινε ένας μεγάλος διαχωρισμός, ανάμεσα σε "ικανούς" και " μη ικανούς", κατά τα δεδομένα του Υπουργείου. Με ποιο σκεπτικό θεωρούνταν μη κατάλληλοι οι κάτοχοι μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή, στην Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου, στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία, στην Κλινική Παιδοψυχολογία κ.ο.κ. Συμφωνώ απόλυτα με την αναγνώριση των μάστερ Ειδικής Αγωγής, αλλά διαφωνώ κάθετα με την υποτίμηση μεταπτυχιακών που είναι εξαιρετικά συναφή με το αντικείμενο, όπως πχ η Παιδοψυχολογία. Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι στις δομές ειδικής αγωγής δεν διαπραγματευόμαστε μόνο τις σχολικές δεξιότητες του μαθητή, αλλά ασχολούμαστε επίσης σε μεγάλο βαθμό με το αναπτυξιακό κομμάτι, με τη συμβουλευτική τόσο των παιδιών, όσο και των γονεών (πχ. οι εργαζόμενοι στα ΚΕΔΔΥ). Κρίνεται λοιπόν απαραίτητο, να υπάρξει μία σωστή και δίκαιη ματιά απέναντι στα μεταπτυχιακά, αναγνωρίζοντας την αξία όλων των σχετικών με ανάπτυξη και εκπαίδευση παιδιών μεταπτυχιακών.