• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία' | 28 Απριλίου 2014, 16:46

    Αλήθεια, γιατί οι ΠΕ 71 θεωρούν τον πίνακα ειδικής αγωγής μόνο δικό τους??? Στον πίνακα π.χ.των φιλολόγων μπαίνουν μόνο οι απόφοιτοι κλασσικής φιλολογίας ή και απόφοιτοι άλλων σχολών, όπως π.χ. ιστορίας/εθνολογίας, αρχαιολογίας, φιλοσοφικών και κοινωνικών σπουδών κλπ? Στον κλάδο των οικονομολόγων, των νομικών που διδάσκουν στην εκπαίδευση? Θα γέμιζα μία σελίδα αν απαριθμούσα τους αντίστοιχους πτυχιούχους. Τι θα πει "καθαρός" πίνακας? Όλοι οι πτυχιούχοι των άνω σχολών τοποθετούνται ισότιμα και δουλεύουν με ακριβοδίκαιο σύστημα μοριοδότησης! Αντίθετα, λοιπόν, γιατί ένας δάσκαλος με πολυετή εμπειρία στη γενική και ειδική αγωγή, με διδασκαλείο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, με σπουδές ίσως και 10 ετών (για διδάκτορα)να έπεται στους πίνακες από έναν άπειρο ΠΕ 71? Υπάρχει λογική? Όσον αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων, είναι δυνατόν να γίνονται με βάση το πτυχίο?? Που ακούστηκε αυτό? Γίνεται μήπως σε άλλους κλάδους του δημοσίου? Και τα κοινωνικά κριτήρια, η προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να έπονται? Όσον αφορά την ύπαρξη των αυτόνομων σχολών ειδικής αγωγής, πρέπει να τονίσω ότι η ειδική αγωγή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής, συνέχειά, εξειδίκευσή της και δε διαχωρίζεται από αυτή. Είναι δυνατόν ένας ψυχίατρος να μην έχει τελειώσει ιατρική? Ένας δικαστής/εισαγγελέας νομική? Όχι φυσικά! Η εξειδίκευση μίας επιστήμης απαιτεί πρώτα απ' όλα τη γενική και ενδελεχή σπουδή της σε πανεπιστημιακό επίπεδο.Το πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι σχολές, δεν είμαι αρμόδια να το απαντήσω. Εξάλλου, και στην ιστοσελίδα του european agency for special needs and inclusive education, φαίνονται καθαρά τα κριτήρια που πρέπει να πληρεί ο ειδικός παιδαγωγός (βασική εκπαίδευση και εξειδίκευση) σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. Η εξειδίκευση, λοιπόν, (μεταπτυχιακό, διδακτορικό κλπ) σε αυτές τις χώρες δίνει το δικαίωμα διδασκαλίας σε έναν δάσκαλο γενικής αγωγής των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πρόταση μου είναι η ακριβοδίκαιη και ισότιμη μοριοδότηση ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών. Καμία πρόταξη, κανένας διαχωρισμός. Μία αδικία (παλαιότερη πρόταξη μεταπτυχιακών) δεν μπορεί να αποκατασταθεί με τη δημιουργία μίας καινούργιας. Τέλος, θα ήθελα να εκφράσω την ανησυχία μου για την προτεινόμενη θεσμοθέτηση των κωδικών .50. Όλοι οι τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή πρέπει να συνεχίσουν να δουλεύουν υπό το παρόν καθεστώς. Για ποιο λόγο πρέπει να υπάρξει διαχωρισμός και κατακερματισμός τους? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω! Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. Επίσης, ευχαριστώ προκαταβολικά τους διαχειριστές της ιστοσελίδας για τη φιλοξενία του σχολίου μου. Μία μόνιμη εκπαιδευτικός στην ειδική αγωγή.