• Σχόλιο του χρήστη 'ελενη' | 29 Νοεμβρίου 2009, 16:35

    Ναι στον ΑΣΕΠ. Αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι το μετά. Διαρκής, ουσιαστική αξιολόγηση και μη κομματική. Δώστε και φωνή στους μαθητές. Προτείνω κάτι απλό. Δύο μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων οι μαθητές ανώνυμα να γράφουν την άποψή τους για τους εκπ/κους τους. Να διαβάζονται οι απόψεις παρουσία των γονέων και των εκπαιδευτικών. Σίγουρα δεν θα αρέσει στους εκπ/κους, αλλά και σε μας τους γονείς δεν αρέσουν οι συμπεριφορές, η αδιαφορία τους και η αμάθεια πολλών από αυτούς. Είναι λίγοι αυτοί που αγαπούν τα παιδιά και την διδασκαλία δυστυχώς. Η διδασκαλία είναι μεράκι και όσοι δεν το έχουν ή δεν μπορούν να το βρούν ας αλλάξουν επάγγελμα. Ας δούμε και τα σεμινάρια επιμόρφωσης. Σίγουρα να γίνονται, αλλά πως είναι δυνατόν αυτοί που έχουν επιμορφωθεί να εξακολουθούν να είναι κακοί και επίσης πως είναι δυνατόν εκπ/κοι που δεν έχουν επιμορφωθεί να κάνουν άριστα τη δουλειά τους; ( αξίζει να αναφέρουμε και τους εκπαιδευτικούς φροντιστηρίων οι οποίοι εργάζονται πολύ περισσότερες ώρες και φυσικά αποδίδουν) Στη Σουηδία από ότι γνωρίζω ο κάθε γονέας επιλέγει για το παιδί του ανάλογα με τη φήμη του σχολείου όποιο επιθυμεί και γίνεται κλήρωση. Στα σχολεία που εγγράφονται λίγοι μαθητές επειδή η χρηματοδότηση είναι μικρή οι εκπ/κοι και οι διευθυντές καταβάλλουν προσπάθειες να ανεβάσουν το επίπεδο εκπαίδευσης. Γιατί να μην εφαρμοστεί και εδώ πιλοτικά; Και κάντε κάτι επιτέλους με τη διάρκεια του σχολικού έτους. Πέντε μήνες περίπου είναι πολύς χρόνος ξεκούρασης για τους εκπ/κους. Γιατί να μην εργάζονται το καλοκαίρι παρέχοντας ενισχυτική διδασκαλία ή στα δημοτικά σχολεία δημιουργική απασχόληση; Και μια τελευταία ερώτηση. Γιατί οι εκλογές ή οι οποιεσδήποτε συγκεντρώσεις των εκπ/κων γίνονται σε ώρες μαθημάτων; Γονέας, μη δημόσιος υπάλληλος ή εκπ/κος, αναγκαστικά δασκάλα του παιδιού μου και απογοητευμένη από το σύστημα και τους εκπαιδευτικούς