Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους.
Επιτέλους, συναδέλφισσα, Δέσποινα Κανάκη, αποκαθιστάς την αλήθεια με αυτό το link. Διαβάζω σχόλια διαφόρων μορφωμένων εκπαιδευτικών (οι οποίοι "παραμορφώθηκαν", όπως φαίνεται με μεταπτυχιακές σπουδές)και μπορούν να κρίνουν τη δομή και τη λειτουργία ενός πανεπιστημιακού τμήματος, τετραετούς φοίτησης. Αντιτείνουν εδώ και μέρες πως πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τμήμα προπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή και μας κάνουν να φαινόμαστε ανάξιοι του εκπαιδευτικού έργου. Έλεος πια! Απ'τη στιγμή που υπήρχε αυτό το τμήμα κάποιοι το επιλέξαμε συνειδητά (ενώ μπορεί να περνούσαμε και σε παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης). Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε κατώτεροι εκπαιδευτικοί από εκείνους. Τουλάχιστον, οι απόφοιτοι του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, είχαμε πρακτικές ασκήσεις στα γενικά σχολεία, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τους φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου πανεπιστημίου.
Τέλος, αφού γίναμε τόσο Ευρωπαίοι πια ας μπορούμε κι εμείς να διδάσκουμε και στις δομές τις γενικής εκπαίδευσης. Αυτό γίνεται και στις πολιτισμένες- ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες πολλάκις έχουν αναφερθεί στη συγκεκριμένη διαβούλευση.
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους. Επιτέλους, συναδέλφισσα, Δέσποινα Κανάκη, αποκαθιστάς την αλήθεια με αυτό το link. Διαβάζω σχόλια διαφόρων μορφωμένων εκπαιδευτικών (οι οποίοι "παραμορφώθηκαν", όπως φαίνεται με μεταπτυχιακές σπουδές)και μπορούν να κρίνουν τη δομή και τη λειτουργία ενός πανεπιστημιακού τμήματος, τετραετούς φοίτησης. Αντιτείνουν εδώ και μέρες πως πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τμήμα προπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή και μας κάνουν να φαινόμαστε ανάξιοι του εκπαιδευτικού έργου. Έλεος πια! Απ'τη στιγμή που υπήρχε αυτό το τμήμα κάποιοι το επιλέξαμε συνειδητά (ενώ μπορεί να περνούσαμε και σε παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης). Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε κατώτεροι εκπαιδευτικοί από εκείνους. Τουλάχιστον, οι απόφοιτοι του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, είχαμε πρακτικές ασκήσεις στα γενικά σχολεία, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τους φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ίδιου πανεπιστημίου. Τέλος, αφού γίναμε τόσο Ευρωπαίοι πια ας μπορούμε κι εμείς να διδάσκουμε και στις δομές τις γενικής εκπαίδευσης. Αυτό γίνεται και στις πολιτισμένες- ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες πολλάκις έχουν αναφερθεί στη συγκεκριμένη διαβούλευση.