Αρχική Ειδική ΑγωγήΆρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΑΕΣχόλιο του χρήστη Ομάδα αναπληρωτών με μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Αθηνών ΠΕ60-50 | 28 Απριλίου 2014, 18:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαστε νηπιαγωγοί γενικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εκεί εκτός από τη γενική αγωγή που είναι και βάση της ειδικής, γιατί πως να μιλήσουμε για παθολογία αν δεν γνωρίζουμε τη φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού; διδαχτήκαμε και πολλά μαθήματα ειδικής αγωγής με κορυφαίους καθηγητές του χώρου όπως Όλγα Μαράτου, Αθηνά Σιδέρη, Μαρία Μαλικιώση κ.λ.π. Στη συνέχεια επιλεγήκαμε μέσα από 250 άτομα κάθε έτος για το μεταπτυχιακό ε.α. του πανεπιστημίου Αθηνών με κριτήρια βαθμό πτυχίου, εμπειρία στο χώρο, κατάρτιση στην ειδική αγωγή. Εκεί εκτός από μαθήματα που κάλυψαν όλες τις κατηγορίες της αναπηρίας, την καθημερινή πρακτική σε ειδικά πλαίσια,εκπονήσαμε και διπλωματική εργασία η οποία μας βοήθησε να εντρυφήσουμε στο αντικείμενο. Εργαζόμαστε ως αναπληρωτές ε.α. άλλοι πιο πολλά άλλοι πιο λίγα χρόνια. Ξέρουμε πολύ καλά τη δουλειά μας, η οποία είναι εξαιρετικά δύσκολη. Παιδιά χωρίς λόγο, άλλα με νοητική στέρηση, άλλα επιθετικά, άλλα με σοβαρές ψυχωτικές κρίσεις, άλλα σε αναπηρικό καροτσάκι. Πως θεωρείτε ότι θα χειριστεί κάποιος ο οποίος μόλις αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο χωρίς εμπειρία και παραπάνω ειδίκευση που θα του δώσει την ωριμότητα και το επίπεδο που χρειάζεται; Να γίνουν δύο πίνακες ο ένας με μεταπτυχιακά και διδακτορικά και ο άλλος για τους απόφοιτους Θεσσαλίας. Και ας διορίζονται εξίσου κάθε χρόνο αυτοί με τα περισσότερα προσόντα και από τους δύο πίνακες.