Θα ήθελα να κανω κάποιες επισημάνσεις- προτάσεις σχετικά με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διαχωρίζοντας την απο την πρωτοβάθμια σε κάποια σημεία:
1) Να αυξηθεί η μοριοδότηση των ακαδημαϊκών τίτλων είτε να μειωθεί η μοριοδότηση της προυπηρεσίας σε 0,1 μόριο/μήνα. Τονίζω πως το προτείνω ειδικά για τη δευτεροβάθμια που δεν υπάρχουν προπτυχιακές σχολές ειδικής αγωγής και επομένως η γνώσεις αποκτώνται με την εξειδίκευση. Με τα 0,2 μόρια/μήνα το μεταπτυχιακό για παράδειγμα αντιςτοιχεί σε 15 μήνες εργασίας, λιγότερους δηλ απο τους μήνες που διαρκεί ένα μεταπτυχιακό 2 ετών το οποίο περιλαμβάνει και πρακτική άσκηση.
2) Ο βαθμός του πτυχίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να υπολογίζεται σε περίπτωση ισοψηφίας των υποψηφίων ή να έχει χαμηλότερη μοριοδότηση. Το πρώτο πτυχίο δεν σχετίζεται με την ειδική αγωγή για να έχει τόσο υψηλή μοριοδότηση και να ξεπερνά την αξία ενός μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου (π.χ. βαθμός πτυχίου 9=4μόρια ενώ το μεταπτυχιακό ισούται με 3)
3) Μη μοριοδότηση σεμιναρίων ή σε περίπτωση μοριοδότησής τους, παλιού και νέου τύπου σεμινάρια να έχουν ίδια μοριοδότηση, 1 μόριο. Και σε καμμιά περίπτωση αθροιστική προσμέτρηση μεταπτυχιακού και σεμιναρίου. Όπως ισχύει και με το διδακτορικό να λαμβάνεται υπόψιν μόνο ο ανώτερος τίτλος.
4) Καλύτερος έλεγχος στην αναγνώριση απο το ΔΟΑΤΑΠ των μεταπτυχιακών εξ αποστάσεως
Θα ήθελα να κανω κάποιες επισημάνσεις- προτάσεις σχετικά με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση διαχωρίζοντας την απο την πρωτοβάθμια σε κάποια σημεία: 1) Να αυξηθεί η μοριοδότηση των ακαδημαϊκών τίτλων είτε να μειωθεί η μοριοδότηση της προυπηρεσίας σε 0,1 μόριο/μήνα. Τονίζω πως το προτείνω ειδικά για τη δευτεροβάθμια που δεν υπάρχουν προπτυχιακές σχολές ειδικής αγωγής και επομένως η γνώσεις αποκτώνται με την εξειδίκευση. Με τα 0,2 μόρια/μήνα το μεταπτυχιακό για παράδειγμα αντιςτοιχεί σε 15 μήνες εργασίας, λιγότερους δηλ απο τους μήνες που διαρκεί ένα μεταπτυχιακό 2 ετών το οποίο περιλαμβάνει και πρακτική άσκηση. 2) Ο βαθμός του πτυχίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να υπολογίζεται σε περίπτωση ισοψηφίας των υποψηφίων ή να έχει χαμηλότερη μοριοδότηση. Το πρώτο πτυχίο δεν σχετίζεται με την ειδική αγωγή για να έχει τόσο υψηλή μοριοδότηση και να ξεπερνά την αξία ενός μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου (π.χ. βαθμός πτυχίου 9=4μόρια ενώ το μεταπτυχιακό ισούται με 3) 3) Μη μοριοδότηση σεμιναρίων ή σε περίπτωση μοριοδότησής τους, παλιού και νέου τύπου σεμινάρια να έχουν ίδια μοριοδότηση, 1 μόριο. Και σε καμμιά περίπτωση αθροιστική προσμέτρηση μεταπτυχιακού και σεμιναρίου. Όπως ισχύει και με το διδακτορικό να λαμβάνεται υπόψιν μόνο ο ανώτερος τίτλος. 4) Καλύτερος έλεγχος στην αναγνώριση απο το ΔΟΑΤΑΠ των μεταπτυχιακών εξ αποστάσεως