Το υπουργείο θα πρέπει επιτέλους να ασχοληθεί και με τα χαρισματικά παιδια, τα παιδια δηλαδή που διαθέτουν εναν πολύ υψηλό δεικτη νοημοσυνης, τα οποια θεωρούνται παιδια με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,καθως δεν μπορουν να συμβαδισουν με τους συμμαθητες τους γιατί υπερτερούν κατά πολύ και νοιωθουν εγκλωβισμένοι.Γιατί να μην έχουν το δικαίωμα να προχωρανε με πιο ταχύ ρυθμό τις τάξεις όπως γινεται στο εξωτερικό,όπου βλεπουμε π.χ ένα 12χρόνο να τελειώνει το πανεπιστήμιο? Σιγουρα δεν ειναι πολλά αυτα τα παιδια αλλά θα πρέπει η πολιτεία να φροντισει και γιαυτα. Αναφερομαι ως εκπαιδευτικός σε ΚΕΔΔΥ όπου έχω συναντήσει παιδάκια και γονείς να υποφέρουν.
Το υπουργείο θα πρέπει επιτέλους να ασχοληθεί και με τα χαρισματικά παιδια, τα παιδια δηλαδή που διαθέτουν εναν πολύ υψηλό δεικτη νοημοσυνης, τα οποια θεωρούνται παιδια με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,καθως δεν μπορουν να συμβαδισουν με τους συμμαθητες τους γιατί υπερτερούν κατά πολύ και νοιωθουν εγκλωβισμένοι.Γιατί να μην έχουν το δικαίωμα να προχωρανε με πιο ταχύ ρυθμό τις τάξεις όπως γινεται στο εξωτερικό,όπου βλεπουμε π.χ ένα 12χρόνο να τελειώνει το πανεπιστήμιο? Σιγουρα δεν ειναι πολλά αυτα τα παιδια αλλά θα πρέπει η πολιτεία να φροντισει και γιαυτα. Αναφερομαι ως εκπαιδευτικός σε ΚΕΔΔΥ όπου έχω συναντήσει παιδάκια και γονείς να υποφέρουν.