Είμαι δάσκαλος γενικής αγωγής με αρκετά χρόνια υπηρεσίας και γνώσεις ειδικής αγωγής.Πιστεύω πως είναι λάθος μα μην παρέχεται παράλληλη στήριξη σε σχολεία όπου υπάρχει Τ.Ε, εξηγώντας τους λόγους:1.Υπηρετώ σε μία επαρχιακή πόλη, στο ανατολικό τμήμα της οποίας μόνο σε ένα σχολείο ΔΕΝ υπάρχει Τ.Ε.σε σύνολο 6 σχολείων.Επομένως όλοι οι μαθητές που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ή πρέπει να πάνε σε αυτό ή να μην έχουν.2.Όλες αυτές οι υποκατηγορίες που πρέπει να έχουν παράλληλη στήριξη δεν μπορούν στο Τ.Ε.να έχουν τη σωστή υποστήριξη αφού υπάρχει άλλο πρόγραμμα και άλλη μέθοδος ενώ όταν τα παιδιά αυτά φεύγουν από το τμήμα τους για να πάνε στο Τ.Ε. δεν προωθείται η κοινωνικοποίηση τους-το αντίθετο-που είναι το βασικότερο για αυτά.3.Μιλώντας όμως και σαν γονέας παιδιού με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, είδα φέτος την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης με πλήρες και αποκλειστικό ωράριο,να σκύβει με τόση αγάπη, σεβασμό, γνώσεις και μεράκι πάνω από το παιδί μου,που αυτό έκανε μεγάλη πρόοδο στη μάθηση και κοινωνικοποίηση του-έχω τις γνώσεις και την πείρα να δω τα αποτελέσματα.Μήπως τελικά στα παιδιά αυτά, δεν πρέπει να είμαστε σαν πολιτεία κάθετοι, αλλά ευέλικτοι έτσι ώστε να τους παρέχουμε όσα περισσότερα μπορούμε από αυτά που η φύση τους στέρησε;Ελπίζοντας να τύχω προσοχής,ευχαριστώ πολύ
Είμαι δάσκαλος γενικής αγωγής με αρκετά χρόνια υπηρεσίας και γνώσεις ειδικής αγωγής.Πιστεύω πως είναι λάθος μα μην παρέχεται παράλληλη στήριξη σε σχολεία όπου υπάρχει Τ.Ε, εξηγώντας τους λόγους:1.Υπηρετώ σε μία επαρχιακή πόλη, στο ανατολικό τμήμα της οποίας μόνο σε ένα σχολείο ΔΕΝ υπάρχει Τ.Ε.σε σύνολο 6 σχολείων.Επομένως όλοι οι μαθητές που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ή πρέπει να πάνε σε αυτό ή να μην έχουν.2.Όλες αυτές οι υποκατηγορίες που πρέπει να έχουν παράλληλη στήριξη δεν μπορούν στο Τ.Ε.να έχουν τη σωστή υποστήριξη αφού υπάρχει άλλο πρόγραμμα και άλλη μέθοδος ενώ όταν τα παιδιά αυτά φεύγουν από το τμήμα τους για να πάνε στο Τ.Ε. δεν προωθείται η κοινωνικοποίηση τους-το αντίθετο-που είναι το βασικότερο για αυτά.3.Μιλώντας όμως και σαν γονέας παιδιού με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, είδα φέτος την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης με πλήρες και αποκλειστικό ωράριο,να σκύβει με τόση αγάπη, σεβασμό, γνώσεις και μεράκι πάνω από το παιδί μου,που αυτό έκανε μεγάλη πρόοδο στη μάθηση και κοινωνικοποίηση του-έχω τις γνώσεις και την πείρα να δω τα αποτελέσματα.Μήπως τελικά στα παιδιά αυτά, δεν πρέπει να είμαστε σαν πολιτεία κάθετοι, αλλά ευέλικτοι έτσι ώστε να τους παρέχουμε όσα περισσότερα μπορούμε από αυτά που η φύση τους στέρησε;Ελπίζοντας να τύχω προσοχής,ευχαριστώ πολύ