Σχετικά με το σχέδιο νόμου που αφορά στην ειδική αγωγή ( άρθρο 6 παράγραφος β ) και συγκεκριμένα στις προτάσεις που αφορούν τα σχολεία που εδρεύουν σε νοσηλευτικά ιδρύματα, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τα παιδιά που κάνουν εισαγωγή στο νοσηλευτικό ίδρυμα Π. κ Α. Κυριακού έχουν απώτερο σκοπό τη θεραπεία και την αποκατάσταση της υγείας τους και όχι αποκλειστικά την εκπαίδευσή τους. Εκ παραλλήλου υπάρχουν τα σχολεία γενικής εκπαίδευσης ( νηπιαγωγείο, δημοτικό ) που εδρεύουν μέσα στο νοσοκομείο. Τα σχολεία αυτά βοηθούν τα παιδιά στην επανένταξή τους στα σχολεία γενικής παιδείας απ' όπου προέρχονται. Τα σχολεία των νοσοκομείων γίνονται γέφυρα επικοινωνίας με τα σχολεία τους. Οι δάσκαλοι της γενικής εκπαίδευσης βοηθούν τα νοσηλευόμενα παιδιά να μη χάσουν την επαφή με τα μαθήματά τους κατά τη διάρκεια της αποθεραπείας τους. Εκτιμώ ότι τα σχολεία της κατηγορίας αυτής πρέπει να μείνουν στο θεσμικό τους καθεστώς ως έχουν.
Σχετικά με το σχέδιο νόμου που αφορά στην ειδική αγωγή ( άρθρο 6 παράγραφος β ) και συγκεκριμένα στις προτάσεις που αφορούν τα σχολεία που εδρεύουν σε νοσηλευτικά ιδρύματα, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τα παιδιά που κάνουν εισαγωγή στο νοσηλευτικό ίδρυμα Π. κ Α. Κυριακού έχουν απώτερο σκοπό τη θεραπεία και την αποκατάσταση της υγείας τους και όχι αποκλειστικά την εκπαίδευσή τους. Εκ παραλλήλου υπάρχουν τα σχολεία γενικής εκπαίδευσης ( νηπιαγωγείο, δημοτικό ) που εδρεύουν μέσα στο νοσοκομείο. Τα σχολεία αυτά βοηθούν τα παιδιά στην επανένταξή τους στα σχολεία γενικής παιδείας απ' όπου προέρχονται. Τα σχολεία των νοσοκομείων γίνονται γέφυρα επικοινωνίας με τα σχολεία τους. Οι δάσκαλοι της γενικής εκπαίδευσης βοηθούν τα νοσηλευόμενα παιδιά να μη χάσουν την επαφή με τα μαθήματά τους κατά τη διάρκεια της αποθεραπείας τους. Εκτιμώ ότι τα σχολεία της κατηγορίας αυτής πρέπει να μείνουν στο θεσμικό τους καθεστώς ως έχουν.