Θα ήθελα με όλο τον σεβασμό, να εκφράσω μια απορία μου. Διαβάζοντας κάποια σχόλια, διαπίστωσα ότι ορισμένοι εκπαιδευτικοί θεωρούν άδικη την πρόταξη των Π.Ε 71/61, υποστηρίζοντας ότι αυτός ο νόμος καταδικάζει την περαιτέρω μόρφωση, καθώς επίσης είναι τρομερή αδικία να "κατεβαίνουν" κάθε χρόνο στον πίνακα, άνθρωποι με μεταπτυχιακά και μεγάλη προϋπηρεσία στην Ε.Α, διότι θα προτάσσεται μπροστά από αυτούς ένας δάσκαλος Π.Ε 71/61 με μηδενική προϋπηρεσία. Γι' αυτό, ισχυρίζονται ότι το πιο δίκαιο, θα είναι η μοριοδότηση για όλους ανεξαιρέτως...Διερωτώμαι, λοιπόν, για ποιο λόγο αυτοί οι εκπαιδευτικοί, που καταδικάζουν τώρα αυτές τις αδικίες, τόσα χρόνια που ένας Π.Ε 70.50 με μηδενική προϋπηρεσία, προτασσόταν στον πίνακα μπροστά από δασκάλους με πολυετή εμπειρία στην Ε.Α., τόσα χρόνια που ένας Π.Ε 70, χωρίς καμία "περαιτέρω μόρφωση", είχε το δικαίωμα να δουλέψει στην Ε.Α, απλώς επειδή συμπλήρωνε ένα κουτάκι, τόσα χρόνια, λοιπόν,γιατί δεν αντιδρούσαν σε αυτήν την αδικία, στο ότι δεν υπήρχε δίκαιη μοριοδότηση για όλους; Γιατί δε δημοσίευαν άρθρα που να κατακρίνουν αυτήν την αδικία; Γιατί ως υπερασπιστές της δικαιοσύνης, δε γνωστοποιούσαν τις αντιδράσεις τους σε αρμόδιους φορείς; Αντίθετα, από την πλευρά τους επικρατούσε σιγή ιχθύος!! Να υποθέσω ότι είναι λογικό, διότι είχαν καλύψει τις πρώτες θέσεις του πίνακα; Ταπεινή μου γνώμη: ένας παιδαγωγός υπερασπίζεται το δίκαιο πάντα και με κάθε τίμημα...όχι μόνο όταν αδικείται προσωπικά!
Τέλος, θα ήθελα να προσθέσω, πως τα επιχειρήματα που έθεσαν οι ειδικοί παιδαγωγοί Π.Ε 71/61 είναι απολύτως λογικά και ορθά. Αλλά, πιστεύω πως το επιχείρημα που δεν αφήνει περιθώρια, είναι ότι ζητήθηκε να ισχύει στον πίνακά της ειδικής αγωγής ότι ισχύει και στον πίνακας της γενικής. Κατάταξη αναπληρωτών, δηλαδή, με βάση το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία και προσμέτρηση μορίων(από μεταπτυχιακά κλπ) όταν διεξάγεται ΑΣΕΠ.
Θα ήθελα με όλο τον σεβασμό, να εκφράσω μια απορία μου. Διαβάζοντας κάποια σχόλια, διαπίστωσα ότι ορισμένοι εκπαιδευτικοί θεωρούν άδικη την πρόταξη των Π.Ε 71/61, υποστηρίζοντας ότι αυτός ο νόμος καταδικάζει την περαιτέρω μόρφωση, καθώς επίσης είναι τρομερή αδικία να "κατεβαίνουν" κάθε χρόνο στον πίνακα, άνθρωποι με μεταπτυχιακά και μεγάλη προϋπηρεσία στην Ε.Α, διότι θα προτάσσεται μπροστά από αυτούς ένας δάσκαλος Π.Ε 71/61 με μηδενική προϋπηρεσία. Γι' αυτό, ισχυρίζονται ότι το πιο δίκαιο, θα είναι η μοριοδότηση για όλους ανεξαιρέτως...Διερωτώμαι, λοιπόν, για ποιο λόγο αυτοί οι εκπαιδευτικοί, που καταδικάζουν τώρα αυτές τις αδικίες, τόσα χρόνια που ένας Π.Ε 70.50 με μηδενική προϋπηρεσία, προτασσόταν στον πίνακα μπροστά από δασκάλους με πολυετή εμπειρία στην Ε.Α., τόσα χρόνια που ένας Π.Ε 70, χωρίς καμία "περαιτέρω μόρφωση", είχε το δικαίωμα να δουλέψει στην Ε.Α, απλώς επειδή συμπλήρωνε ένα κουτάκι, τόσα χρόνια, λοιπόν,γιατί δεν αντιδρούσαν σε αυτήν την αδικία, στο ότι δεν υπήρχε δίκαιη μοριοδότηση για όλους; Γιατί δε δημοσίευαν άρθρα που να κατακρίνουν αυτήν την αδικία; Γιατί ως υπερασπιστές της δικαιοσύνης, δε γνωστοποιούσαν τις αντιδράσεις τους σε αρμόδιους φορείς; Αντίθετα, από την πλευρά τους επικρατούσε σιγή ιχθύος!! Να υποθέσω ότι είναι λογικό, διότι είχαν καλύψει τις πρώτες θέσεις του πίνακα; Ταπεινή μου γνώμη: ένας παιδαγωγός υπερασπίζεται το δίκαιο πάντα και με κάθε τίμημα...όχι μόνο όταν αδικείται προσωπικά! Τέλος, θα ήθελα να προσθέσω, πως τα επιχειρήματα που έθεσαν οι ειδικοί παιδαγωγοί Π.Ε 71/61 είναι απολύτως λογικά και ορθά. Αλλά, πιστεύω πως το επιχείρημα που δεν αφήνει περιθώρια, είναι ότι ζητήθηκε να ισχύει στον πίνακά της ειδικής αγωγής ότι ισχύει και στον πίνακας της γενικής. Κατάταξη αναπληρωτών, δηλαδή, με βάση το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία και προσμέτρηση μορίων(από μεταπτυχιακά κλπ) όταν διεξάγεται ΑΣΕΠ.