• Σχόλιο του χρήστη 'Αννα' | 29 Απριλίου 2014, 15:41

    Τοτε να κλεισουν τα 2 τμηματα ειδικής αγωγής επειδή συμφωνα με εσας ενας γενικος παιδαγωγος με μεταπτυχιακο στην ΕΑ ειναι περισσότερο επαρκής και αποτελεσματικος απο καποιον που τελειωσε τμημα ειδικης αγωγης! Σωστα; Τα νεα παιδιά δεν εχουν λογο τοτε να σπουδαζουν στα τμηματα ειδικης αγωγης. Αφου καθε χρονο θα βγαινουν ολοενα και περισσότεροι δασκαλοι γενικης με μεταπτυχιακο, σε λιγα χρονια ολες θεσεις θα καλυπτονται απο τους ΠΕ 70.50! Δηλαδη φτανουμε σε σημειο να πουμε σε καποιον μαθητη που δινει τωρα πανελλαδικες και θελει να ασχοληθει με την ΕΑ: ''Mη δηλωσεις το ΠΤΕΑ και το ΕΚΠ του ΠΑΜΑΚ, δηλωσε παιδαγωγικο και κανε μεταπτυχιακο στην Ειδικη Αγωγη'' ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΟ! Απο τη στιγμη που υπαρχουν τμηματα ειδικης αγωγης πρεπει να προηγουνται γιατι πολυ απλα οι αποφοιτοι εχουν βασικο πτυχιο στην Ειδικη Αγωγη. Γιατι πρεπει να ερχομαστε σε αντιπαραθεση για το αυτονοητο; Διεκδικουμε το δεδομενο. Σε μια χωρα του εξωτερικου μπορεί να μην υπαρχει τμημα που βγαζει αποκλειστικα ειδικους παιδαγωγους και γι αυτο σε θεσεις ειδικης αγωγης να εργαζονται δασκαλοι με μετεκπαιδευση στην ΕΑ. ΣΕ ολους τους πινακες όλων των κλάδων προτάσσεται ο βασικος τιτλος σπουδων, πρέπει επιτελους να συμβεί αυτο και στον πινακα των ΠΕ71!