Στο παρόν άρθρο αναφέρεται ότι στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
Το 8ο Παράρτημα (Appendix 8) της έκθεση A Framework for qualification of the European Higher Education Area (Bologna Working Groups on Qualification, 2005) αναφέρει ότι η διαφορά ανάμεσα σε σπουδές προπτυχιακού, μεταπτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου είναι υπαρκτή και κάθε βαθμίδα προσόντων αντιστοιχεί σε αυξημένες δεξιότητες και γνώσεις σε σχέση με την προηγούμενη. Η κατάργηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου επειδή μπορεί να τυχαίνει να βρίσκεται στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο είναι αυθαίρετη, επιστημονικά ανορθολογική, καταργεί την εξειδίκευση, παραβιάζει τις βασικές αρχές αξιοκρατίας, δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα πτυχία τους, τα οποία εφόσον είναι συναφή με την ειδική αγωγή θα πρέπει να μοριοδοτούνται ισότιμα.
Επίσης, συμφωνώ με τον σχολιασμό της Μπουγιουκλής Πολυξένης 28 Απριλίου 2014, 10:40 | και άλλων συναδέλφων που υποστηρίζουν την βαθμολογική πρόταξη των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων
Πηγή
Bologna Working Groups on Qualification (2005). A Framework for Qualifications of the European Higher Education Area, Copenhagen, Denmark: Ministry of Science, Technology and Innovation.
Στο παρόν άρθρο αναφέρεται ότι στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος. Το 8ο Παράρτημα (Appendix 8) της έκθεση A Framework for qualification of the European Higher Education Area (Bologna Working Groups on Qualification, 2005) αναφέρει ότι η διαφορά ανάμεσα σε σπουδές προπτυχιακού, μεταπτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου είναι υπαρκτή και κάθε βαθμίδα προσόντων αντιστοιχεί σε αυξημένες δεξιότητες και γνώσεις σε σχέση με την προηγούμενη. Η κατάργηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου επειδή μπορεί να τυχαίνει να βρίσκεται στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο είναι αυθαίρετη, επιστημονικά ανορθολογική, καταργεί την εξειδίκευση, παραβιάζει τις βασικές αρχές αξιοκρατίας, δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα πτυχία τους, τα οποία εφόσον είναι συναφή με την ειδική αγωγή θα πρέπει να μοριοδοτούνται ισότιμα. Επίσης, συμφωνώ με τον σχολιασμό της Μπουγιουκλής Πολυξένης 28 Απριλίου 2014, 10:40 | και άλλων συναδέλφων που υποστηρίζουν την βαθμολογική πρόταξη των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων Πηγή Bologna Working Groups on Qualification (2005). A Framework for Qualifications of the European Higher Education Area, Copenhagen, Denmark: Ministry of Science, Technology and Innovation.