Κύριε υπουργέ, θεωρούμε ότι είναι άδικο να υποτιμώνται τα μεταπτυχιακά και οι εκπαιδευτικοί, γενικής αγωγής. Μήπως για να διδαχθεί κανείς ε.α. δεν πρέπει να έχει περάσει από την γενική αγωγή; Στο πανεπιστήμιο Αθηνών εκτός από τα μαθήματα που δείχνουν τη φυσική ανάπτυξη του παιδιού υπάρχουν πολλά μαθήματα σχετικά με τα ανάπηρα παιδιά. Όλοι ξέρουμε ότι στόχος είναι η συνεκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Στόχος όλων μας είναι αφού αποφοιτήσουμε να καταφέρουμε να κάνουμε μεταπτυχιακές σπουδές και να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας. Αντ' αυτού εσείς αξιολογείτε σαν κορυφή το πρώτο πτυχίο!!
Φυσικά και οι εκπαιδευτκοί αυτοί έχουν κάνει σκληρή δουλειά και πρέπει να ανταμειφθούν. Όμως δεν μπορείτε να πετάτε έξω αβασάνιστα τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Ισοτιμία για όλους. Ας συγκριθούν μεταξύ τους. 1.σύγκριση βαθμού πρώτου πτυχίου όλων 2. μεταπτυχιακό, διδακτορικό 3. προυπηρεσία 4. ύπαρξη αναπηρίας, ή ότι άλλο θεωρείτε. Έτσι προάγεται η επιστημονικότητα στο χώρο της ειδικής αγωγής.
Κύριε υπουργέ, θεωρούμε ότι είναι άδικο να υποτιμώνται τα μεταπτυχιακά και οι εκπαιδευτικοί, γενικής αγωγής. Μήπως για να διδαχθεί κανείς ε.α. δεν πρέπει να έχει περάσει από την γενική αγωγή; Στο πανεπιστήμιο Αθηνών εκτός από τα μαθήματα που δείχνουν τη φυσική ανάπτυξη του παιδιού υπάρχουν πολλά μαθήματα σχετικά με τα ανάπηρα παιδιά. Όλοι ξέρουμε ότι στόχος είναι η συνεκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Στόχος όλων μας είναι αφού αποφοιτήσουμε να καταφέρουμε να κάνουμε μεταπτυχιακές σπουδές και να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας. Αντ' αυτού εσείς αξιολογείτε σαν κορυφή το πρώτο πτυχίο!! Φυσικά και οι εκπαιδευτκοί αυτοί έχουν κάνει σκληρή δουλειά και πρέπει να ανταμειφθούν. Όμως δεν μπορείτε να πετάτε έξω αβασάνιστα τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Ισοτιμία για όλους. Ας συγκριθούν μεταξύ τους. 1.σύγκριση βαθμού πρώτου πτυχίου όλων 2. μεταπτυχιακό, διδακτορικό 3. προυπηρεσία 4. ύπαρξη αναπηρίας, ή ότι άλλο θεωρείτε. Έτσι προάγεται η επιστημονικότητα στο χώρο της ειδικής αγωγής.