Πραγματικά ο κ.Μουταβελής κάνει μία εκτενή ανάλυση όσο και μεστή.
Οφείλουμε όμως να δούμε ότι:
1. ναι έχει λόγο ο γονέας αλλά μπορεί αυτός να αξιολογήσει για το πού θα πάει το παιδί του, σε ποιό πλαίσιο ή με ποιές βοήθειες; τότε ποιό το νόημα της αξιολόγησης που κάνει το ΚΕΔΔΥ; αν είναι στη σφαίρα της συμβουλευτικής τότε μήπως να τα κλείσουμε και να μπει όλο το προσωπικό τους στις ΣΜΕΑΕ;
2. Δεν είναι παγκόσμια πρωτοτυπία η πρόταξη των ΠΕ71. Παγκόσμια πρωτοτυπία είναι η μέχρι τώρα κατάσταση όπου παρά τον 3966 του 2011 όπου μετετράπησαν όλες οι θέσεις των ΠΕ70/60 σε ΠΕ71/61 εξακολουθούν και μετατίθενται σε αυτές εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τα τυπικά προσόντα των θέσεων αυτών! Να το κάνω πιό σαφές; Δηλαδή κ. Μουταβελή, προτείνετε ένας Φυσικός με μεταπτυχιακό στα Μαθηματικά να εγγράφεται στους πίνακες των Μαθηματικών ή το αντίστροφο; Δηλαδή δεν είναι κατά την γνώμη σας το βασικό πτυχίο αυτό που χαρακτηρίζει τον κλάδο; Οπότε να πάρουμε κι έναν απόφοιτο ΤΕΙ απο τις ιχθυοκαλλιέργειες και με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ να τον βάλουμε να κάνει μάθημα στα ειδικά Δημοτικά;
Aν αυτό δεν είναι συντεχνιακή αντίληψη τότε τι είναι; και πρέπει να ενδιαφερθεί ο νομοθέτης για το γεγονός αν θίγεται η δυνατότητα να γίνει στέλεχος στην ειδική αγωγή ένας ΠΕ70;
3. To επιχείρημα όμως που ήταν κορυφαίο από όσα διάβασα ήταν το επιχείρημα της παλαιότητας!!!! Μα είναι γνωστό ότι ο κόσμος προοδεύει!
Όπως είναι και γνωστό ότι κανείς δεν μένει άνεργος από τους (εν ελλείψει λόγω των ανύπαρκτων διορισμών) ΠΕ70 /ΠΕ60!
4. Γιατί δεν σχολιάζετε τη μοριοδότηση που προτείνεται να δίδει 3 μόρια στα διδασκαλεία, δηλαδή όσο ένα μεταπτυχιακό ή όσο 2 βασικά πτυχία(!) όταν μάλιστα ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ; Γιατί έχει μπει αυτό; για να υπενθυμίζει ότι υπάρχει και η (κατηργημένη) μετεκπαίδευση η οποία μάλιστα προσφέρονταν μόνον σε πρωτοβάθμιους;
Αλήθεια ο μαθητής που βρίσκεται μέσα σε αυτά;
Ευχαριστώ για την υπομονή σας......
Πραγματικά ο κ.Μουταβελής κάνει μία εκτενή ανάλυση όσο και μεστή. Οφείλουμε όμως να δούμε ότι: 1. ναι έχει λόγο ο γονέας αλλά μπορεί αυτός να αξιολογήσει για το πού θα πάει το παιδί του, σε ποιό πλαίσιο ή με ποιές βοήθειες; τότε ποιό το νόημα της αξιολόγησης που κάνει το ΚΕΔΔΥ; αν είναι στη σφαίρα της συμβουλευτικής τότε μήπως να τα κλείσουμε και να μπει όλο το προσωπικό τους στις ΣΜΕΑΕ; 2. Δεν είναι παγκόσμια πρωτοτυπία η πρόταξη των ΠΕ71. Παγκόσμια πρωτοτυπία είναι η μέχρι τώρα κατάσταση όπου παρά τον 3966 του 2011 όπου μετετράπησαν όλες οι θέσεις των ΠΕ70/60 σε ΠΕ71/61 εξακολουθούν και μετατίθενται σε αυτές εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τα τυπικά προσόντα των θέσεων αυτών! Να το κάνω πιό σαφές; Δηλαδή κ. Μουταβελή, προτείνετε ένας Φυσικός με μεταπτυχιακό στα Μαθηματικά να εγγράφεται στους πίνακες των Μαθηματικών ή το αντίστροφο; Δηλαδή δεν είναι κατά την γνώμη σας το βασικό πτυχίο αυτό που χαρακτηρίζει τον κλάδο; Οπότε να πάρουμε κι έναν απόφοιτο ΤΕΙ απο τις ιχθυοκαλλιέργειες και με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ να τον βάλουμε να κάνει μάθημα στα ειδικά Δημοτικά; Aν αυτό δεν είναι συντεχνιακή αντίληψη τότε τι είναι; και πρέπει να ενδιαφερθεί ο νομοθέτης για το γεγονός αν θίγεται η δυνατότητα να γίνει στέλεχος στην ειδική αγωγή ένας ΠΕ70; 3. To επιχείρημα όμως που ήταν κορυφαίο από όσα διάβασα ήταν το επιχείρημα της παλαιότητας!!!! Μα είναι γνωστό ότι ο κόσμος προοδεύει! Όπως είναι και γνωστό ότι κανείς δεν μένει άνεργος από τους (εν ελλείψει λόγω των ανύπαρκτων διορισμών) ΠΕ70 /ΠΕ60! 4. Γιατί δεν σχολιάζετε τη μοριοδότηση που προτείνεται να δίδει 3 μόρια στα διδασκαλεία, δηλαδή όσο ένα μεταπτυχιακό ή όσο 2 βασικά πτυχία(!) όταν μάλιστα ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ; Γιατί έχει μπει αυτό; για να υπενθυμίζει ότι υπάρχει και η (κατηργημένη) μετεκπαίδευση η οποία μάλιστα προσφέρονταν μόνον σε πρωτοβάθμιους; Αλήθεια ο μαθητής που βρίσκεται μέσα σε αυτά; Ευχαριστώ για την υπομονή σας......