Κακώς νοιώθουν ανασφάλεια οι έχοντες μεταπτυχιακό νηπιαγωγοί και δάσκαλοι. Η πρωτοβάθμια έχει τόσες ανάγκες που όχι μόνον εξαντλούνται οι πίνακές τους αλλά και άλλοι τόσοι να υπήρχαν θα δούλευαν!
Από κει και μετά προφανώς το βασικό πτυχίο προτάσσεται!
Αυτό ειναι στη γενική νομοθεσία-νομολογία.
Δηλαδή με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε ένας που έχει τελειώσει δάσκαλος με μεταπτυχιακό στα μαθηματικά να εντάσσεται στον πίνακα ΠΕ3 -μαθηματικών ή να διεκδικεί έστω έναν παράλληλο πίνακα από όπου να προσλαμβάνεται για τα μαθηματικά!!!!!!!!
Είναι αδιανόητα αυτά!
Κακώς νοιώθουν ανασφάλεια οι έχοντες μεταπτυχιακό νηπιαγωγοί και δάσκαλοι. Η πρωτοβάθμια έχει τόσες ανάγκες που όχι μόνον εξαντλούνται οι πίνακές τους αλλά και άλλοι τόσοι να υπήρχαν θα δούλευαν! Από κει και μετά προφανώς το βασικό πτυχίο προτάσσεται! Αυτό ειναι στη γενική νομοθεσία-νομολογία. Δηλαδή με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε ένας που έχει τελειώσει δάσκαλος με μεταπτυχιακό στα μαθηματικά να εντάσσεται στον πίνακα ΠΕ3 -μαθηματικών ή να διεκδικεί έστω έναν παράλληλο πίνακα από όπου να προσλαμβάνεται για τα μαθηματικά!!!!!!!! Είναι αδιανόητα αυτά!