ββ) η προσαρμογή των διδακτικών βιβλίων στη γραφή
Braille, σε γραμματοσειρές κατάλληλες για μαθητές με
χαμηλή όραση και στην ελληνική νοηματική γλώσσα για
κωφούς μαθητές, καθώς και η έκδοση και η διάθεσή τους
TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ (ΚΑΙ ΑΥΤΟ) ΤΟ ΙΕΠ!!
ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΤΥΕ; Ή ΤΟ ΚΕΑΤ;
KAI ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕ19, ΠΕ20;
ββ) η προσαρμογή των διδακτικών βιβλίων στη γραφή Braille, σε γραμματοσειρές κατάλληλες για μαθητές με χαμηλή όραση και στην ελληνική νοηματική γλώσσα για κωφούς μαθητές, καθώς και η έκδοση και η διάθεσή τους TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ (ΚΑΙ ΑΥΤΟ) ΤΟ ΙΕΠ!! ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΤΥΕ; Ή ΤΟ ΚΕΑΤ; KAI ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗ ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕ19, ΠΕ20;