• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΣΙΒΕΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ' | 30 Απριλίου 2014, 12:20

    Θα ήθελα να πώ και εγώ την άποψη μου για ένα δυο πράγματα. 1. Δεν θεωρώ λογικό την μοριοδότηση με βάση τον βαθμό πτυχίου γιατί αυτό καμία σχέση δεν έχει με την παιδαγωγική επάρκεια ή μη του εκπαιδευτικού ειδικά όσο αφορά τις περισσότερες καθηγητικές σχολές. 2. Θεωρώ ότι τα ετήσια σεμινάρια κάλυψαν κάποτε την ανάγκη για γρήγορη επιμόρφωση όσων εργάζονταν ή ήθελαν να εργαστούν στην ειδική αγωγή. Τώρα πιά, που υπάρχουν πληθώρα ανθρώπων με προϋπηρεσία και μεταπτυχιακά δεν βρίσκω πραγματικά λόγο να μοριοδοτούνται για οποιαδήποτε θέση εργασίας. Είναι τουλάχιστον προφανές ότι οι εξελίζεις στην ειδική αγωγή, η πληθώρα των ανθρώπων που ήδη εργάζονται και η πληθώρα των κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων κάνει την μοριοδότηση σεμιναρίων αναχρονιστικό εμπόριο ελπίδας. 3. Σχετικά με την μοριοδότηση του μεταπτυχιακού θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι κάπως περισσότερη +1 μονάδα ας πούμε, γιατί η κατοχή του σε συνδυασμό με την προυπηρεσία θα έπρεπε να προτάασεται στους πίνακες. Με την ισοδύναμη μοριοδότηση με άλλα χαρακτηριστικά ή με λίγη προϋπηρεσία ουσιαστικά υποβαθμίζεται ο ρόλος του. 4. Με απασχολεί τρομερά η έννοια της ιδρυματποίησης. Εργάζομαι τα τελευταία 6 χρόνια και έχω αλλάξει πολλές βαθμίδες και μοναδες εκπαίδευσης. Τολμώ να πω ότι η μοριοδότηση ατόμων με αναπηρία - σε ισοδυναμία με το μεταπτυχιακό πχ- θα οδηγήσει να εργάζονται στα εδικά σχολεία άτομα με αναπηρίες. Για μένα, που η ειδική αγωγή αποτελεί ουσιαστικά μέρος της γενικής εκπαίδευσης , θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί αναπηρια να προτάασονται με απόλυτο τρόπο στους πίνακες γενικής παιδείας, γεγονός που είναι καλό τόσο για την δική τους εκπαιδευτική, επαγγελματική πορεία όσο και τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 5. Θεωρώ απαράδεκτη την χρήση του .50 που προστέθηκε (με ποιό κριτήριο δεν γνωρίζω) σε εκπαιδευτικούς που εργαζονται στην ειδική αγωγή. Δεν κατανοώ γιατί οι κάποιες παραπάνω γνώσεις ή η εξειδίκευση μας κάνουν να ξεχωρίζουμε σαν κλάδος; που στηρίζεται αυτό; Η κατηγοριοποίηση αυτή υπηρετεί τις ανάγκες της συμπερίληψης;