• Σχόλιο του χρήστη 'Σταύρος' | 30 Απριλίου 2014, 19:17

    Δύο σύντομα σχόλια και ελπίζω να φανούν χρήσιμα αν διαβαστούν και ληφθούν υπόψη από κάποιο υπεύθυνο. Το να μετράει ο βαθμός του πτυχίου του ΑΕΙ ή ΤΕΙ που τελείωσε ο καθένας μας είναι άνισο. Δε μπορεί ένα απόφοιτος τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος εσωτερικού ή εξωτερικού με βαθμό πτυχίου για παράδειγμα 9, να ξεκινάει σχεδόν από την ίδια αφετηρία με έναν άλλο απόφοιτο που έχει τελείωσε την πρώτη σχολή του με 5,5 ή 6 άλλα έχει και μεταπτυχιακό. Ουσιαστικά ένας καλός βαθμός πτυχίου εξισώνεται σχεδόν με ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Επιπρόσθετα αν πραγματική διάθεση του υπουργείου είναι να εργάζονται ως αναπληρωτές, εκπαιδευτικοί με υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα θα πρέπει η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας να είναι ο,1 και όχι 0,2. Αυτό το λέω γιατί με τον τρόπο αυτό δεν δίνεται ουσιαστικό προβάδισμα σε ανθρώπους που έχουν σπουδάσει στην ειδική αγωγή, άλλα σε αυτούς που έχουν προϋπηρεσία. Σίγουρα η προϋπηρεσία είναι ένας παράγοντας που πρέπει να μοριοδοτηθεί άλλα με 0,1 ώστε εμπειρία και ακαδημαϊκή γνώση να έχουν μία ισορροπία. Ευχαριστώ