Καταλαβαίνω ότι οι παιδαγωγοί ειδικής αγωγής θέλουν να αναγνωριστεί η αξία τους. Όμως και αυτοί ε.α. διδάχτηκαν από καθηγητές με μεταπτυχιακά, διδακτορικά μεγάλη εμπειρία και έρευνα πάνω στην ε.α. Σαν αυτούς δηλαδή που το σχέδιο νόμου προτείνει να βγουν από τους πίνακες. Αλήθεια πως ακούγεται αυτό; Άρα λοιπόν ο υπουργός αν θέλει να φανεί απόλυτα δίκαιος, πρέπει να εκκινήσει με την παραδοχή ότι και οι πε60-50,πε70-50 και οι 61,71 είναι όλοι εκπαιδευτικοί και να αξιολογήσει τα προσόντα τους μεταπτυχιακές σπουδές, προυπηρεσία, διδακτορικά. Έτσι οι ειδικές τάξεις θα είναι στελεχωμένες άριστα.
Καταλαβαίνω ότι οι παιδαγωγοί ειδικής αγωγής θέλουν να αναγνωριστεί η αξία τους. Όμως και αυτοί ε.α. διδάχτηκαν από καθηγητές με μεταπτυχιακά, διδακτορικά μεγάλη εμπειρία και έρευνα πάνω στην ε.α. Σαν αυτούς δηλαδή που το σχέδιο νόμου προτείνει να βγουν από τους πίνακες. Αλήθεια πως ακούγεται αυτό; Άρα λοιπόν ο υπουργός αν θέλει να φανεί απόλυτα δίκαιος, πρέπει να εκκινήσει με την παραδοχή ότι και οι πε60-50,πε70-50 και οι 61,71 είναι όλοι εκπαιδευτικοί και να αξιολογήσει τα προσόντα τους μεταπτυχιακές σπουδές, προυπηρεσία, διδακτορικά. Έτσι οι ειδικές τάξεις θα είναι στελεχωμένες άριστα.