Κ. Υπουργέ,
Ο νομοθέτης προτάσσει εκπαιδευτικούς έναντι εκπαιδευτικών. Δεν προτάσσει ηλεκτρολόγους έναντι οδοντιάτρων. Κι εδώ είναι το πρόβλημα.
Έτσι δημιουργούνται συντεχνίες που περισσότερο βλάπτουν παρά ωφελούν την εκπαίδευση.
Καταλαβαίνει κανείς πως ο νομοθέτης θέλοντας να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημα των πτυχιούχων τμημάτων ειδ. αγωγής για διορισμό φθάνει σε ακρότητες που δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη ανισότητα και αδικεί κατάφορα εργαζομένους με εμπειρία.
Το σημείο αυτό χρήζει μεγάλης προσοχής.
Άλλη μια παρατήρηση.
Αν διαβάσει κάποιος προσεχτικά τα σχόλια των πτυχιούχων ΠΕ61/71 διακρίνεται μια εσωτερική αντιπαλότητα η οποία ακριβώς εκφράζει και την πραγματική εικόνα.
Οι πτυχιούχοι του Π. Μακεδονίας διαφέρουν από εκείνους του Βόλου. Και οι δεύτεροι το δηλώνουν πολλές φορές διαχωρίζοντας τη θέση τους προσπαθώντας να υπερασπιστούν την επαγγελματική τους οντότητα και την θεωρητική τους επάρκεια στα μαθήματα γενικής αγωγής.
Η φράση που διάβασα πολλές φορές ήταν "τουλάχιστον εμείς του Βόλου έχουμε διδαχθεί πολλά μαθήματα γενικής παιδείας".
Για ένα οξυδερκή, αυτή η φράση σημαίνει πολλά. Σημαίνει οτι και οι ίδιοι οι ΠΕ61/71 γνωρίζουν τις ουσιαστικές διαφορές τους σε θέματα κατάρτισης και επαγγελματικής επάρκειας ειδικά μεταξύ τους!
Κ. Υπουργέ,
ο υπερβάλλον ζήλος για να πάψουν να βρίσκονται σε εργασιακή ομηρία και εκκρεμότητα οι ΠΕ61/71 φθάνει στα άκρα. Ταράζει τις ισορροπίες και μάλιστα σε μια εποχή πολύ δύσκολη για τους εργαζόμενους και για όσους αναζητούν εργασία.
Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί να αισθάνονται δικαιωμένοι και ήρεμοι για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σ αυτό τον δύσκολο αλλά τόσο αγαπημένο χώρο της ειδικής αγωγής.
Είμαι σίγουρη πως θα διορθωθεί αυτό το μέγα λάθος της πρόταξης των ΠΕ61/71 και ότι στο τέλος θα επικρατήσει η σύνεση για να αισθάνονται όλοι ικανοποίηση.
Κ. Υπουργέ, Ο νομοθέτης προτάσσει εκπαιδευτικούς έναντι εκπαιδευτικών. Δεν προτάσσει ηλεκτρολόγους έναντι οδοντιάτρων. Κι εδώ είναι το πρόβλημα. Έτσι δημιουργούνται συντεχνίες που περισσότερο βλάπτουν παρά ωφελούν την εκπαίδευση. Καταλαβαίνει κανείς πως ο νομοθέτης θέλοντας να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημα των πτυχιούχων τμημάτων ειδ. αγωγής για διορισμό φθάνει σε ακρότητες που δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη ανισότητα και αδικεί κατάφορα εργαζομένους με εμπειρία. Το σημείο αυτό χρήζει μεγάλης προσοχής. Άλλη μια παρατήρηση. Αν διαβάσει κάποιος προσεχτικά τα σχόλια των πτυχιούχων ΠΕ61/71 διακρίνεται μια εσωτερική αντιπαλότητα η οποία ακριβώς εκφράζει και την πραγματική εικόνα. Οι πτυχιούχοι του Π. Μακεδονίας διαφέρουν από εκείνους του Βόλου. Και οι δεύτεροι το δηλώνουν πολλές φορές διαχωρίζοντας τη θέση τους προσπαθώντας να υπερασπιστούν την επαγγελματική τους οντότητα και την θεωρητική τους επάρκεια στα μαθήματα γενικής αγωγής. Η φράση που διάβασα πολλές φορές ήταν "τουλάχιστον εμείς του Βόλου έχουμε διδαχθεί πολλά μαθήματα γενικής παιδείας". Για ένα οξυδερκή, αυτή η φράση σημαίνει πολλά. Σημαίνει οτι και οι ίδιοι οι ΠΕ61/71 γνωρίζουν τις ουσιαστικές διαφορές τους σε θέματα κατάρτισης και επαγγελματικής επάρκειας ειδικά μεταξύ τους! Κ. Υπουργέ, ο υπερβάλλον ζήλος για να πάψουν να βρίσκονται σε εργασιακή ομηρία και εκκρεμότητα οι ΠΕ61/71 φθάνει στα άκρα. Ταράζει τις ισορροπίες και μάλιστα σε μια εποχή πολύ δύσκολη για τους εργαζόμενους και για όσους αναζητούν εργασία. Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί να αισθάνονται δικαιωμένοι και ήρεμοι για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σ αυτό τον δύσκολο αλλά τόσο αγαπημένο χώρο της ειδικής αγωγής. Είμαι σίγουρη πως θα διορθωθεί αυτό το μέγα λάθος της πρόταξης των ΠΕ61/71 και ότι στο τέλος θα επικρατήσει η σύνεση για να αισθάνονται όλοι ικανοποίηση.