Καλημέρα! Υπηρετώ σε Τ.Ε. σχολικής μονάδας με 17 τμήματα και δύο συναδέλφους παράλληλης στήριξης. Θεωρώ απαράδεκτη τη διάταξη που αναφέρει ότι σε σχολεία με Τ.Ε. δεν θα δίνεται παράλληλη στήριξη διότι τα παιδιά αυτά πολλές φορές έχουν και προβλήματα συμπεριφοράς. Το τμήμα ένταξης υποστηρίζει κατά κύριο λόγο της μαθησιακές δυσκολίες. Αν εφαρμοστεί αυτό οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στη συρρίκνωση-κατάργηση της παράλληλης στήριξης καθώς τα πιο πολλά σχολεία έχουν τμήμα ένταξης. Επιπλέον το Τ.Ε. με μεγάλο αριθμό παιδιών δε θα μπορεί να λειτουργήσει σωστά και να προσφέρει επαρκή βοήθεια σε όσους μαθητές φοιτούν σε αυτό.
Δεν πρέπει επίσης να παραβλέπουμε το γεγονός ότι οι συνάδλεφοι της παράλληλης προσφέρουν σπουδαίο έργο και βοηθούν ουσιαστικά το παιδί σε κάθε φάση της σχολικής ζωής.
Καλημέρα! Υπηρετώ σε Τ.Ε. σχολικής μονάδας με 17 τμήματα και δύο συναδέλφους παράλληλης στήριξης. Θεωρώ απαράδεκτη τη διάταξη που αναφέρει ότι σε σχολεία με Τ.Ε. δεν θα δίνεται παράλληλη στήριξη διότι τα παιδιά αυτά πολλές φορές έχουν και προβλήματα συμπεριφοράς. Το τμήμα ένταξης υποστηρίζει κατά κύριο λόγο της μαθησιακές δυσκολίες. Αν εφαρμοστεί αυτό οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στη συρρίκνωση-κατάργηση της παράλληλης στήριξης καθώς τα πιο πολλά σχολεία έχουν τμήμα ένταξης. Επιπλέον το Τ.Ε. με μεγάλο αριθμό παιδιών δε θα μπορεί να λειτουργήσει σωστά και να προσφέρει επαρκή βοήθεια σε όσους μαθητές φοιτούν σε αυτό. Δεν πρέπει επίσης να παραβλέπουμε το γεγονός ότι οι συνάδλεφοι της παράλληλης προσφέρουν σπουδαίο έργο και βοηθούν ουσιαστικά το παιδί σε κάθε φάση της σχολικής ζωής.