Θα ήταν καλύτερο να επικρατήσει ένα δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα μοριοδότησης ανάμεσα στους ΠΕ60/70 (που έχουν προσφέρει πολυετές διδακτικό έργο στην ειδική αγωγή ΕΚΟΥΣΙΩΣ)και στους ΠΕ61/71 (που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή ΕΚΟΥΣΙΩΣ). Δηλαδή, θα ήταν ορθότερο να συγκρίνονται μεταξύ τους με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και να μην ισχύσει η λογική της προτεραιότητας, η οποία μπορεί να έχει συντεχνιακό χαρακτήρα. Η ειδική αγωγή μας θέλει όλους ενωμένους!!! Αν όμως οι ιθύνοντες του υπουργείου επιμένουν στη λογική της προτεραιότητας είναι εύλογο οι ΠΕ61/71 να έχουν προτεραιότητα στις ΣΜΕΑΕ (στις αυτοτελείς μονάδες ειδικής αγωγής) και οι ΠΕ60/70 στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης (στις ενταξιακές δομές που συγκεράζουν την γενική αγωγή με την ειδική αγωγή).
Θα ήταν καλύτερο να επικρατήσει ένα δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα μοριοδότησης ανάμεσα στους ΠΕ60/70 (που έχουν προσφέρει πολυετές διδακτικό έργο στην ειδική αγωγή ΕΚΟΥΣΙΩΣ)και στους ΠΕ61/71 (που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή ΕΚΟΥΣΙΩΣ). Δηλαδή, θα ήταν ορθότερο να συγκρίνονται μεταξύ τους με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και να μην ισχύσει η λογική της προτεραιότητας, η οποία μπορεί να έχει συντεχνιακό χαρακτήρα. Η ειδική αγωγή μας θέλει όλους ενωμένους!!! Αν όμως οι ιθύνοντες του υπουργείου επιμένουν στη λογική της προτεραιότητας είναι εύλογο οι ΠΕ61/71 να έχουν προτεραιότητα στις ΣΜΕΑΕ (στις αυτοτελείς μονάδες ειδικής αγωγής) και οι ΠΕ60/70 στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης (στις ενταξιακές δομές που συγκεράζουν την γενική αγωγή με την ειδική αγωγή).