ΘΕΩΡΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ , ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Τ.Ε. ΝΑ ΜΗΝ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ 12 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ 3 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΕ ΔΙΑΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟ-ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥ Τ.Ε.?
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΧΕΦΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ???
ΘΕΩΡΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ , ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Τ.Ε. ΝΑ ΜΗΝ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ 12 ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ 3 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΕ ΔΙΑΧΥΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟ-ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥ Τ.Ε.? ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΧΕΦΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ???