Είμαι γονέας παιδιού, μαθητή Α Δημοτικού, το οποίο πρόσφατα νοσηλεύτηκε στην Ορθοπεδική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων "Αγλαΐα Κυριακού".Η νοσηλεία του παιδιού μου κράτησε 10 ημέρες και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, δέχτηκα τις υπηρεσίες του διδαδακτικού προσωπικού του σχολείου γενικής αγωγής που στεγάζεται εντός του νοσοκομείου. Η εκπαιδευτικός , κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του, δούλεψε με το παιδί μου και κάλυψε την ύλη των μαθημάτων που χάθηκαν εξαιτίας της παραμονής του στο νοσοκομείο.
Η προσωπική μου εμπειρία αλλά και η επαφή που είχα με άλλους γονείς νοσηλευόμενων παιδιών,με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα δύο αυτά νοσοκομειακά σχολεία , υπό την παρούσα μορφή τους και με τον τρόπο που λειτουργούν μέχρι σήμερα, εκπληρώνουν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τόσο των βραυχπρόθεσμα όσο και των μακροπρόθεσμα νοσηλευόμενων παιδιών των παιδιατρικών κλινικών τους. Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης που στελεχώνουν τις μονάδες αυτές,κατά περίπτωση και προσαρμόζοντας το πρόγραμμα διδασκαλίας στις ανάγκες του κάθε νοσηλευόμενου παιδιού,καλούνται να καλύψουν τα κενά τα οποία θα είχε ο μαθητής κατά τη διάρκεια της απουσίας του από την αίθουσα, βοηθώντας τον ταυτόχρονα για μια πιο εύκολη μετάβασή του στο σχολικό περιβάλλον, όταν η νοσηλεία του θα λάβει τέλος.
Για τους λόγους αυτούς, τα σχολεία που λειτουργούν στις παιδιατρικές κλινικές των δύο νοσοκομείων Παίδων (Αγία Σοφία και Αγλαϊα Κυριακού) θα πρέπει να παραμείνουν υπό την μορφή που εχουν, ως σχολεία δηλαδή αμιγώς γενικής εκπαίδευσης , αφού τα παιδιά στα οποία απευθύνονται ανήκουν και αυτά στον χώρο της γενικής εκπαίδευσης.
Είμαι γονέας παιδιού, μαθητή Α Δημοτικού, το οποίο πρόσφατα νοσηλεύτηκε στην Ορθοπεδική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων "Αγλαΐα Κυριακού".Η νοσηλεία του παιδιού μου κράτησε 10 ημέρες και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, δέχτηκα τις υπηρεσίες του διδαδακτικού προσωπικού του σχολείου γενικής αγωγής που στεγάζεται εντός του νοσοκομείου. Η εκπαιδευτικός , κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του, δούλεψε με το παιδί μου και κάλυψε την ύλη των μαθημάτων που χάθηκαν εξαιτίας της παραμονής του στο νοσοκομείο. Η προσωπική μου εμπειρία αλλά και η επαφή που είχα με άλλους γονείς νοσηλευόμενων παιδιών,με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα δύο αυτά νοσοκομειακά σχολεία , υπό την παρούσα μορφή τους και με τον τρόπο που λειτουργούν μέχρι σήμερα, εκπληρώνουν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες τόσο των βραυχπρόθεσμα όσο και των μακροπρόθεσμα νοσηλευόμενων παιδιών των παιδιατρικών κλινικών τους. Πιο συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης που στελεχώνουν τις μονάδες αυτές,κατά περίπτωση και προσαρμόζοντας το πρόγραμμα διδασκαλίας στις ανάγκες του κάθε νοσηλευόμενου παιδιού,καλούνται να καλύψουν τα κενά τα οποία θα είχε ο μαθητής κατά τη διάρκεια της απουσίας του από την αίθουσα, βοηθώντας τον ταυτόχρονα για μια πιο εύκολη μετάβασή του στο σχολικό περιβάλλον, όταν η νοσηλεία του θα λάβει τέλος. Για τους λόγους αυτούς, τα σχολεία που λειτουργούν στις παιδιατρικές κλινικές των δύο νοσοκομείων Παίδων (Αγία Σοφία και Αγλαϊα Κυριακού) θα πρέπει να παραμείνουν υπό την μορφή που εχουν, ως σχολεία δηλαδή αμιγώς γενικής εκπαίδευσης , αφού τα παιδιά στα οποία απευθύνονται ανήκουν και αυτά στον χώρο της γενικής εκπαίδευσης.