Επιθυμώντας να συμβάλλω στη διαβούλευση του νομοσχεδίου, σας παραθέτω τους ακόλουθους προβληματισμούς:
• Αναφορικά με τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, θεωρώ -όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι- πως θα πρέπει να είναι 0.1 αντι για 0.2 ανά μήνα. Δεν μπορεί το Μεταπτυχιακό να εξισώνεται με 15 μήνες προϋπηρεσίας και το Διδακτορικό με 30 (όταν στα αντίστοιχα ΜΚ του δημοσίου τα πτυχία αναγνωρίζονται με 3 και 6 χρόνια, αντιστοίχως). Το 0.2 είναι σαφής υποβάθμιση των ακαδημαικών προσόντων, ευνοεί αποκλειστικά αυτούς που έχουν ήδη προϋπηρεσία και δεν επιτρέπει σε νέο προσωπικό με επιστημονική εξειδίκευση υψηλού επιπέδου και γνώση των πλέον σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας να προσφέρουν στο χώρο της ΕΑΕ.
• Όσον αφορά τα σεμινάρια, είναι παράλογο όταν το Διδακτορικό (6) και το Μεταπτυχιακό (3) ιδίου θέματος δε μπορούν να συναθροιστούν, να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια με 1.5 μονάδες και να μπορούν να προσμετρηθούν αθροιστικά στα Μεταπτυχιακά (δηλ. 1.5+3). Δε μπορεί να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά. Να μοριοδοτείται μόνο ο ανώτερος τίτλος.
• Τέλος στερείται πάσης λογικής ένα νομοσχέδιο που μεριμνά για την εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες να μην αναφέρει τίποτα για την φοίτησή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και επιπλέον να συρρικνώνει την παράλληλη στήριξη στο γυμνάσιο (πλην των τυφλών και κωφών μαθητών) επιβάλλοντας σε μαθητές (π.χ. με αυτισμό) να φοιτήσουν σε ειδικό σχολείο ή στην περίπτωση επιλογής φοίτησης σε ΓΕΛ να μη λάβουν καμία υποστήριξη, με όποιες συνέπειες συνεπάγεται αυτό.
Ευχαριστώ
Επιθυμώντας να συμβάλλω στη διαβούλευση του νομοσχεδίου, σας παραθέτω τους ακόλουθους προβληματισμούς: • Αναφορικά με τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας, θεωρώ -όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι- πως θα πρέπει να είναι 0.1 αντι για 0.2 ανά μήνα. Δεν μπορεί το Μεταπτυχιακό να εξισώνεται με 15 μήνες προϋπηρεσίας και το Διδακτορικό με 30 (όταν στα αντίστοιχα ΜΚ του δημοσίου τα πτυχία αναγνωρίζονται με 3 και 6 χρόνια, αντιστοίχως). Το 0.2 είναι σαφής υποβάθμιση των ακαδημαικών προσόντων, ευνοεί αποκλειστικά αυτούς που έχουν ήδη προϋπηρεσία και δεν επιτρέπει σε νέο προσωπικό με επιστημονική εξειδίκευση υψηλού επιπέδου και γνώση των πλέον σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας να προσφέρουν στο χώρο της ΕΑΕ. • Όσον αφορά τα σεμινάρια, είναι παράλογο όταν το Διδακτορικό (6) και το Μεταπτυχιακό (3) ιδίου θέματος δε μπορούν να συναθροιστούν, να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια με 1.5 μονάδες και να μπορούν να προσμετρηθούν αθροιστικά στα Μεταπτυχιακά (δηλ. 1.5+3). Δε μπορεί να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά. Να μοριοδοτείται μόνο ο ανώτερος τίτλος. • Τέλος στερείται πάσης λογικής ένα νομοσχέδιο που μεριμνά για την εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες να μην αναφέρει τίποτα για την φοίτησή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και επιπλέον να συρρικνώνει την παράλληλη στήριξη στο γυμνάσιο (πλην των τυφλών και κωφών μαθητών) επιβάλλοντας σε μαθητές (π.χ. με αυτισμό) να φοιτήσουν σε ειδικό σχολείο ή στην περίπτωση επιλογής φοίτησης σε ΓΕΛ να μη λάβουν καμία υποστήριξη, με όποιες συνέπειες συνεπάγεται αυτό. Ευχαριστώ